Khamis, Oktober 13, 2016

Penyokong hanya dijadikan seumpama Keldai, dipanggil berhimpun tapi pemimpin sendiri tidak yakin bahawa Si Ketua Penipu tu akan dapat dibebaskan walaupun dah dua kali buat semakan kehakiman di Mahkamah Persekutuan.

Pokok pangkalnya, perhimpunan yang diadakan hari ini tak lebih dari sekadar nak mengabiskan masa. Mungkin sebab itu sejak dari pagi sampai ianya selesai, tak ramai pun penyokong kepada Si Ketua Penipu tu yang turut serta.

Sekali gus ianya membuktikan bahawa sokongan terhadap Si Ketua Penipu tu secara tidak lansung sudah semakin luntur. Nak pulak dengan kewujudan Tun Mahathir yang masih menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat.
Malah, bekas Perdana Menteri itu tidak kelihatan turut serta hadir bagi memberi "Sokongan Moral" kepada Si Ketua Penipu dalam perhimpunan yang telah diadakan sejak dari pagi tadi seperti mana yang pernah dilakukan sebelum ini.

Dalam masa yang sama, pemimpin PKR sendiri juga yakin bahawa Si Ketua Penipu tu tidak akan dibebaskan sambil melemparkan tuduhan terhadap pihak Kerajaan yang didakwa sengaja nak sekat kebebasan dia bergiat dalam Politik.
“Kita boleh berharap dan berdoa, tetapi kemungkinan adalah tipis,” kata bekas timbalan presiden PKR itu ketika ditemui di luar Mahkamah Persekutuan, hari ini.
Jika dilihat dari satu sudut, kenyataan pemimpin PKR itu dilihat tetap konsisten seperti mana yang pernah didakwa sebelum ini sewaktu Si Ketua Penipu tu dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri oleh Tun Mahathir.

Dalam erti kata mudahnya, sama ada keluarga mahupun pemimpin dikalangan PKR ini sehingga ke hari ini masih enggan memaafkan dosa yang telah dilakukan oleh Tun Maharhir terhadap Si Ketua Penipu tu. Bagi mereka, Tun Mahathir masih bertanggungjawab terhadap apa yang menimpa Ketua Umum PKR tu pada ketika ini!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Assalammualaikum saya syorkan ketegasan perlu diambil, jangan dibiarkan budaya perhimpunan haram dibiarkan berterusan berpanjangan dimasa akan datang,jangan dibiarkan hingga parah baru hendak mengambil tindakan ,jangan tunggu dan lihat.HENTIKAN.Pihak berkuasa dan bertanggunjawab sila ambil perhatian jangan biarkan budaya ini berpanjangan.Cari peruntukan undang2 keras keatas penganjur tak kira sama ada dia dilakukan olih bekas permimpin tertinggi didalam negara.Undang2 tidak akan dibiarkan atas dasar populariti atau jasa2 bekas pemimpin yang sedang menghasut rakyat dan institusi raja2 untuk menjahanamkan negara dan rakyat.CARI PERUNTUKAN UNDANG2 YANG BOLIH MEMENJARAKAN MEREKA.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping