Isnin, Oktober 31, 2016

Heran jugak ye. Kenapa setiap kali DAPigs membuka mulut dan membicarakan mengenai isu Politik, ianya kerap kali kedengaran seperti terlalu Retorik dan sarat dengan sifat Hipokrasi yang melampau - lampau sampai tahap meloyakan tekak?

Mungkin ianya sebab pemimpin DAPigs ni kebanyakkannya semua terdiri dari golongan manusia yang takde pendirian dan suka bermain wayang untuk mengelirukan rakyat. Maka sebab itu mereka seringkali memaparkan sifat sedemikian secara terbuka.

Apa yang pasti, sifat MUNAFIK yang seringkali ditonjolkan oleh puak pemimpin DAPigs ni semakin menyerlah. Terutama sekali apabila mereka cuba nak menonjolkan diri sebagai 'Jaguh' yang memperjuangkan kebajikan rakyat kononnya.

Terbaru ialah apabila Ahli Parlimen DAPigs Seremban tampil nak menjadi pejuang isu air dengan mempertikaikan tindakan Kerajaan Barisan Nasional Negeri Sembilan dengan mendakwa kononnya cuba nak mempolitikkan isu tersebut.
“Saya menggesa beliau, sama ada kamu ada bukti atau tidak, selesaikan masalah ini terlebih dahulu. Jangan politikkan isu air. Ini bukan isu politik,” kata Anthony kepada pemberita di satu sidang media di Sungai Buah.
Kenyataan itu dibuat selepas Menteri Besar Negeri Sembilan menafikan dakwaan sesetengah pihak kononnya terdapat bukti pencemaran bekalan air yang kini sedang melanda rakyat di sekitar Negeri Selangor berpunca dari Negeri Sembilan.

Selain dari Ahli Parlimen DAPigs Selangor, ADUN DAPigs Subang Jaya juga turut melemparkan tuduhan kononnya penafian yang dibuat oleh Menteri Besar Negeri Sembilan itu hanya sekadar mahu dijadikan bahan modal Politik semata - mata.
“Meraka menderita dan sekarang bukan masanya untuk berpolitik. Krisis air menjejaskan semua orang yang menyokong Barisan Nasional dan Pakatan Harapan. Ketepikan politik dan bantu!” katanya.
IRONIKnya, kenapa kedua - dua pemimpin DAPigs itu tidak memberikan amaran sedemikian kepada Si Menteri Besar Selangor tu yang sebelum ini menuduh kononnya berlaku perbuatan sabotaj keatas isu bekalan air di Selangor tu sendiri?

Hakikatnya, dakwaan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor itu sendiri membuktikan ketidak-mampuan Si Menteri Besar Selangor tu untuk menyelesaikan masalah yang sedang melanda rakyat di bawah pemerintahannya sendiri pada ketika ini.

Bahkan dakwaan yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu bukan sahaja cubaan untuk menjadikan isu berkaitan dengan bekalan air itu sebagai bahan modal Politik. Malah tindakan itu juga merupakan langkah untuk menutup kemaluan dan ke-GAGAL-an dia menjadi seorang Menteri Besar!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping