Isnin, Oktober 17, 2016

Huh! Nampak gayanya suka sangat Si Husam Musa ni menghina bekas Menteri Besar Kelantan, Allahyarham Nik Aziz dengan menjadikan nama Allahyarham sebagai bahan modal Politik Longkangnya untuk meraih simpati murahan dari rakyat.

Jika sebelum ini, Si Husam tu dah banyak kali memempergunakan nama Allahyarham sebagai bahan kempen untuk menghalalkan tindakan dia yang telah bertindak mengkhianati perjuangan PAS dan menyertai parti Ternakan DAPigs, PAN.

Tindakan sumbang yang dilakukan Si Husam Musa itu sering kali juga dipertikai dan mendapat kritikan oleh pemimpin PAS terutama oleh anak kepada Allahyarham Nik Aziz yang juga merupakan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nik Abduh.

Kali ini, Si Husam tu tampil mempergunakan nama Allahyarham Nik Aziz bagi menyeru sokongan rakyat, terutama dari kalangan ahli PAS agar mereka turut serta menyertai perhimpunan Bershit 5 yang bakal diadakan tidak lama lagi.

Kata Husam, sewaktu Allahyarham Nik Aziz masih hidup, bekas Mursyidul Am PAS itu mewajibkan semua ahli PAS agar menyertai semua perhimpunan yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak tu tanpa sebarang sekatan seperti yang dilakukan PAS hari ini.
"Saya nak ulang sekali lagi, bagi yang was-was sampai BERSIH pun tak boleh hadir, minta maaf saya tak mahu apologetik, Tok Guru Nik Aziz kata wajib hadir BERSIH, masa dia hidup.
"Ada orang kata dia lebih rapat dengan Tok Guru daripada Husam. Tapi dia sudah lupa apa Tok Guru pesan. Tok Guru kata wajib hadir, Harakah letak muka surat depan. Dan semalam Harakah tulis muka surat depan, tak hadir BERSIH 5. 
"Tok Guru pesan, saya masih ingat, tuan-tuan pun masih ingat, hadir BERISH dan bawa air sembahyang biar ada wuduk. Dimana azan bergema, di situ kita solat jemaah. Tunjukkan rakan-rakan kita, orang Cina dan India disiplin sebagai seorang muslim," ujarnya lagi.
Apa yang jelas, tindakan Si Husam Musa mempergunakan nama Allahyarham Nik Aziz ini bukan sahaja boleh dianggap sebagai satu Penghinaan. Malah ianya juga membuktikan yang dia sedikit pun tidak menghormati bekas Mursyidul Am PAS itu sendiri.

Dan dari satu sudut yang lain, taktik Politik Jijik yang seringkali menjadi senjata ampuh Si Husam Musa ini juga menunjukkan yang dia memang berada dalam keadaan yang cukup terdesak untuk mendapatkan sokongan simpati murahan dari ahli PAS.

Dalam erti kata lainnya, orang macam Si Husam Musa ni memang jenis manusia yang sanggup melakukan apa sahaja demi untuk memenuhi kehendak serta kemahuannya sendiri semata - mata bagi menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri. Bukannya dia buat untuk menjaga kebajikan rakyat sangat pun!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Bodohnya si Husam ni...Bersih dulu tu bersih. Bersih sekarang ni ada kotoran.

    BalasPadam
  2. Bkn ada cerita di akhir arwah tgna dia pun berpaling muka dr husam maksud mudah dia pun menyampah dgn husam..kenapa husam xnak ckp hal tu ada penyokong dia..bersih xbersih pun yg duk ckp election tu xfair la yg menang dgn majoriti banyak..klu betul. Xfair election boleh ka husam and the gang menang?

    BalasPadam
  3. Ooo tunjuk disiplin kat Cina dan India.Kena tunjuk dulu penyata kira2 duit derma lebuhraya rakyat.
    Cuba sebut ada tak Cina atau India yg kalah pemilihan jawatan Perhimpunan Agung buat Oarti Baru pastu dok kutuk parti lama.

    BalasPadam
  4. Betapa bangangnya hujah si Husam yg di puja2 oleh puak2 makan taik anjing DAPigs..bahana sumah laknat gamoknya!

    BalasPadam
  5. Nasib baik musang ni tak kata Nik Aziz suruh dia ganti Obama

    BalasPadam
  6. Yang akan hadir bersih 5 tu nanti semuanya anak2 haram.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping