Sabtu, November 05, 2016

Heh! Rasanya tak perlu kita nak ulas panjang mengenai kenyataan yang dibuat oleh Si Zahid Mat Arip ni. Dan rasanya rakyat sendiri buat penilaian mereka sendiri terhadap pendirian yang telah dinyatakan oleh bekas Mursyidul Am Tibai ni.

Mungkin ada sesetengah pihak yang akan melabelkan Si Zahid Mat Arip ni sebagai seorang yang Hipokrit. Dan tak heran juga jika ada dikalangan rakyat yang akan mendakwa pendirian Si Zahid Mat Arip ni persis seorang Politikus Retorik.

Apatah lagi jika ada juga yang lebih keras membuat tanggapan terhadap Si Zahid Mat Arip ni dengan menggelarkan dia sebagai manusia MUNAFIK yang suka berubah - ubah pendirian mengikut keperluannya menjaga kepentingan Politik Peribadi.

Jadi, jangan heran sangat la kalau hari ini Si Zahid Mat Arip tu boleh melabelkan Si Ketua Penipu tu sebagai seorang pemimpin yang 'Suci' dan 'Bersih' dari sebarang dosa hanya kerana semata - mata mereka mempunyai matlamat yang sama.

Kalau dulu, berbakul - bakul Si Zahid Mat Arip ni 'mengerjakan' Si Ketua Penipu tu. Pelbagai dakwaan dan tuduhan dilemparkan terhadap suami Si Wan Azizah tu sama ada secara peribadi mahupun secara Politik. Siang malam kerja dia mengutuk.

Tapi ternyata, hari ini Si Zahid Mat Arip tu membuktikan siapa diri dia yang sebenar. Dek kerana terdesak sangat nak menjatuhkan Kerajaan pimpinan YAB Perdana Menteri, ludah yang selama ini dilemparkan terhadap Si Ketua Penipu tu pun dia jilat balik.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini, SI Zahid Mat Arip tu mendakwa dia sanggup bekerjasama dengan SI Ketua Penipu tu memandangkan mereka kini mempunyai persamaan yang jelas bertentangan dengan perbezaan sebelum ini.
“Kita tutup buku lama, kita buka buku baharu kerana Anwar berada di dalam, saya berada di luar. Kita menentang Anwar dari segi politik, ada perangai dan tingkah laku dia yang saya tidak setuju.
“Kita hanya lawan politik sahaja. Kini, apabila kita hendak bekerjasama, kita tidak tengok pada perbezaan, tetapi kita lihat pada persamaan,” katanya.
Itu menunjukkan yang Si Zahid Mat Arip ni seorang pemimpin yang tidak mempunyai pendirian yang tetap. Bahkan dia jelas tidak mempunyai prinsip dalam perjuangan. Apa yang penting bagi dirinya hanya menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata.

Tapi tak heran la kalau dia sanggup lakukan tindakan sedemikian. Kot kalau selama hari ini pun, dia duduk dalam UMNO, takde banyak juga yang dia bantu. Malah kerja dia yang dok mengutuk Si Ketua Penipu tu pun tak memberi sebarang faedah. Jadi, suka hati dia la nak ikut sapa pun, waima dia nak ikut Setan sekali pun, itu dia punya pasal la!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. kini zahip mat arip dah boleh bukak persatuan baru di mana dia sendiri boleh menjadi mursyidul am persatuan terbaru tu... persatuan yang dimaksudkan adalah CIBAI - Cintai Insan Bernama Anwar Ibrahim..

    BalasPadam
  2. aljuburi manusia taik.

    BalasPadam
  3. Jadilah kau semut utk selama lamanya........

    BalasPadam
  4. Dia ni dulu TIBAI sekarang CIBAI (Cinta Individu Bernama Anwar Ibrahim).

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping