Sabtu, November 05, 2016

Hahaha!!! Kalau sebelum ni, bukan main hebat lagi Si Anak Kacukan DAPigs ni menyalak tak tentu arah dan membuat dakwaan yang bukan - bukan. Tapi bila isu berkaitan dengan Dana Yahudi dibangkitkan, terus kecut buah kerandut dia dibuatnya.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Si Anak Kacukan DAPigs tu tetiba mendiamkan diri dan tidak berani nak memberikan sebarang komen berhubung isu pembiayaan Dana Yahudi yang disalurkan kepada Rejim DAPigs Pulau Pinang.

Hari ini, tampil dengan cabaran terbuka yang dibuat oleh UMNO Pulau Pinang, Si Anak Kacukan DAPigs itu terus dilihat terdiam kaku dan tidak berani nak bersuara mengenai isu yang dibangkitkan. Persoalannya, kenapa dia takut nak bersuara?

Laporan yang disiarkan melalui laman portal Utaranews itu menyiarkan beberapa persoalan yang dibangkitkan berhubung isu pembiayaan Dana Yahudi itu kepada Penang Institut yang dikuasi sepenuhnya oleh Rejim DAPigs negeri itu.

Antara lain, laporan itu mendedahkan bahawa UMNO Pulau Pinang tidak mahu Rejim DAPigs negeri itu berpura - pura dan cuba menipu rakyat berhubung pendirian mereka mengenai perkara tersebut serta mendesak DAPigs memberikan penjelasan.
"Mengapa Ahli Parlimen DAP Bukit Bendera tak berani komen apa-apa ketika ditanya oleh media di Parlimen? Bukankah dia selama ini begitu ghairah menuduh pemimpin kerajaan makan rasuah?
"Jika didalam isu sumbangan dana dari Timur Tengah yang diberikan kepada Perdana Menteri, semua pemimpin DAP begitu cepat menghasut rakyat dan menuduh bagai nak gila.
"Tetapi kini terbukti bahawa kerajaan DAP P.Pinang sendiri menerima wang sumbangan dari ejen Yahudi, yang dibenci oleh seluruh rakyat Malaysia ekoran krisis matawang tahun 1997." jelas laman portal Utaranews.
Tak cukup dengan itu, laporan laman portal itu juga turut membangkitkan dakwaan yang dibuat oleh pemimpin DAP yang dikatakan paling lantang menuduh pihak Kerajaan Barisan Nasional telah menerima bantuan dari Yahudi menerusi APCO. 
"Pada ketika itu seluruh rakyat dimomokkan dengan fitnah bahawa Malaysia akan tergadai pada Yahudi kerana Perdana Menteri mengambil Yahudi sebagai penasihat.
"Kini siapa yang mahu menjual negara kepada Yahudi sebenarnya? Menerima sumbangan derma dari Yayasan milik Yahudi untuk menggulingkan kerajaan, adalah bukti DAP sangat bahaya," lapo laman portal itu lagi.
Apa yang jelas, tindakan pemimpin seperti Si Anak Kacukan DAPigs ini mendiamkan diri juga menunjukkan yang mereka sedang keadaan tertekan seolah - olah 'Takut Pada Bayang - Bayang Sendiri'. Kalau selama ini, pandai sangat diorang pertikaikan pasal orang lain. Tapi bila kena pada batang hidung sendiri, tau pulak diorang diam!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Umat Islam perlu ambil tahu berwaspada

    BalasPadam
  2. Dia ni bukan anak kacukan pun...Bapak dia bukan Tan Sri Khir JOhari...dia cuma anak tiri Khir Johari...dia anak hasil kocokan Christine dgn seorang lelaki sebangsa. Bila Christine berkahwin dgn Khir Johari, dia sudah lahir di dunia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping