Selasa, November 22, 2016

Hahaha!!! Lawak tahap bangang apa yang nak dipamerkan oleh puak - puak Pakatan Haprak ni? Dah takde kerja lain ke yang diorang nak buat selain dari mengabiskan duit rakyat bayar gaji diorang sebagai Ahli Parlimen?

Sepatutnya, tugas seorang Ahli Parlimen yang bertanggungjawab adalah untuk menjaga Hak Rakyat didalam Dewan Parlimen. Bukannya buat kerja yang tak berfaedah seperti acara 'Berjalan Kaki' beramai - ramai seperti yang dilakukan hari ini.

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh Ahli Parlimen Pakatan Haprak ni tidak menggambarkan tanggungjawab mereka terhadap amanah serta mandat yang telah diberikan rakyat dikawasan Parlimen masing - masing.
Dari satu sudut, dasar perjuangan yang dipamerkan oleh puak Pakatan Haprak ni memberikan gambaran seolah - olah mereka lebih memberi keutamaan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Sebaliknya, tugas dan tanggungjawab yang sepatutnya mereka pikul sebagai seorang Ahli Parlimen terhadap kepentingan rakyat telah diabaikan begitu sahaja melalui program yang tidak bermanfaat seperti yang dilakukan hari ini.

Pokok pangkalnya, tindakan puak Pakatan Haprak yang mengadakan acara berjalan kaki beramai - ramai ini hanya sekadar untuk memuaskan nafsu Politik mereka sendiri sedangkan hak nak menjaga kepentingan serta kebajikan rakyat dibiarkan begitu sahaja!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. Banyak nye lembu2 membawa sepanduk utk membebaskan Maria babi tu....

    BalasPadam
  2. siapa yg twistkan otak abang din tu sampai terpusing 360 darjah? masa bersih 4.0 dia ada kat mana dan apa dia ulas? tetiba je twist sampai macam tu sekali...adooiii, kesian sungguh.

    BalasPadam
  3. Janggal tengok din pagoh bersama puak2 ni.

    BalasPadam
  4. Orang bodoh macam ni nak ambil alih kerajaan?

    BalasPadam
  5. Yang paling amat mengecewakan bila melihat totok UMNO dengan muka menjual harga diri yang nak dikatakan gembira tidak nampak serinya.

    BalasPadam
  6. Tertwist sendiri.Dah terkena virus Zika Nick.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping