Isnin, November 21, 2016

Hahaha!!! Kot kalau tengok gayanya, macam hebat sangat Tok Him ni. Garang betul rupa muka dia. Tapi takkan la bila dia kena 'Jentik' dengan Si Mamat Muka Botok ni mampu membuatkan dia terdiam dan tak berani nak ambik sebarang tindakan?

Orang kuat Tun Dr Mahathir Mohamad, Si Mamat Muka Botoks tu menuduh Presiden Perkasa, Tok Him mempunyai agenda tersembunyi melalui rancangan menurunkan 50 calon bebas di kawasan Parlimen majoriti Melayu pada PRU14.

Semuanya hanya semata - mata kerana Tok Him sebelum ini berkata Perkasa mahu masukkan calonnnya di kerusi yang dijangka ditandingi UMNO, PAS dan Pakatan Harapan dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang tanpa berbincang.

Sekiranya Tok Him tidak mengadakan perbincangan dengan pembangkang sebelum menurunkan calon mereka, Si Mamat Muka Botoks tu menegaskan langkah itu mahu menggagalkan rancangan 1 lawan 1 menentang Barisan Nasional.
“Apa saja alasan yang Ibrahim Ali bakal berikan, contohnya ‘ini negara demokrasi siapapun berhak bertanding’ tetapi bagi saya dia tetap seorang pengkhianat yang sedang merosakkan pelan Pakatan Harapan yang gigih berusaha untuk hadapi pertandingan 1 lawan 1,” kata Khairuddin dalam satu kenyataan hari ini.
“Beliau sepatutnya membantu blok pembangkang tumbangkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak serta kerajaan kleptokrasi bukan untuk main peranan kacau daun.”
Bagaimanapun, Si Mamat Muka Botoks tu juga turut mendakwa Presiden Perkasa itu sebagai seorang pemimpin dan ahli politik yang tidak lagi relevan dalam arus Politik hari ini serta memberikan gambaran masa Tok Him sudah berlalu.
“Realitinya era Ibrahim Ali sudah berlalu. Tolonglah jangan bernafsu besar lagi di dalam politik dan jangan sama sekali nak memporak-perandakan harapan rakyat bagi melihat pertandingan 1 lawan 1.”
IRONIKnya, Si Mamat Muka Botoks tu tak sedar pulak, pemimpin yang dipuja pada ketika ini pun masa dia sudah berlalu dan tidak lagi relevan dalam arus Politik pada ketika ini? Kenapa dia tak beri nasihat yang sama kepada Tun Mahathir mengenainya?

Kalau nak dibandingkan dengan Tok Him, rasanya zaman era Tun Mahathir pun lagi jauh sudah berlalu dan sewajarnya Bekas Perdana Menteri Malaysia itu hanya duduk berehat dirumah dan menjaga kesihatannya dengan baik. Bukannya turun buat kerja yang bukan - bukan untuk menjahanamkan Negara!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. muka botok dan tok him sama jer, dua2 taik.

    BalasPadam
  2. Muka botok lu pun sama xrak guna punya specimen...kasi cermin lu punya muka..lu ingat lu punya mentor relevant ka...kepala ayah lu..lu spesis parasites...lu terpaksa jual lu punya maruah pd ini org tua...demi survival lu...

    BalasPadam
  3. Manusia sombong nampak silap orang je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang..muka dia pun nampak muka arrogant...muka orang bankrupt..muka orang miskin..tapi berlagak macam org kaya

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping