Jumaat, November 18, 2016

Mungkin diorang pun tau serik menjadi 'Dinding Manusia' yang menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak yang akhirnya menikam diorang dari belakang. Maka sebab itu hari ini diorang tampil membuat ikrar untuk tidak menyertai Bershit 5.

Walaupun sebelum ini bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathor berusaha untuk memujuk dan merayu supaya semua orang turun menyertai himpunan tersebut, tapi bagi Unit Amal PAS, mereka berikrar untuk tidak turut serta menyertainya.

Ketua Pengarah jabatan itu, Mohd. Nazree Mohd. Aris berkata, Jabatan  Amal juga tidak akan mengeluarkan arahan kepada anggota jabatan tersebut untuk bertugas atau menyertai perhimpunan yang akan berlangsung Sabtu ini di ibu negara.

Katanya, Jabatan Amal yang juga salah satu bahagian di bawah kepimpinan Dewan Pemuda PAS memberi amaran keras sekiranya terdapat individu yang cuba memburukkan keadaan dengan menyamar sebagai anggota jabatan tersebut.
“Sekiranya terdapat mana-mana individu yang memakai pakaian seragam Jabatan Amal atau apa juga bentuk lambang atau nama Jabatan Amal pada perhimpunan berkenaan, tindakan undang-undang akan diambil terhadap individu tersebut.
“Kami juga tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kerugian, kerosakan mahupun kecederaan yang diakibatkan daripada tindakan individu yang menyamar sebagai anggota Jabatan Amal pada perhimpunan itu,” katanya dalam satu kenyataannya di sini, Rabu.
Kenyataan itu sekaligus memberikan tamparan hebat kepada puak Pakatan yang sebelum ini telah melabelkan PAS sebagai sebuah parti Pengkhianat dan memberikan gambaran seolah - olah diorang ni sudah menjadi 'Pemakan Dedak'.

Sebagai rekod, Unit Amal PAS tu selama ini bertindak sebagai 'Perisai Manusia' yang sering kali terpaksa berhadapan dengan pihak berkuasa setiap kali perhimpunan Bershit dianjurkan sedangkan dalam masa yang sama, penyokong serta pemimpin Pakatan yang terdiri daripada kalangan PKR dan DAPigs bersembunyi disebalik hotel mewah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Cukuplah tu...jgn jadi korban utk golongan yg pentingkan kuasa serta meletak kepentingan agama di belakang.

    BalasPadam
  2. Org melayu kekadang mmg stuperdo sanggup jadi alas kaki kpd harbi2 d msia nih. Buta dan pekak mmg depa nih.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping