Khamis, Januari 26, 2017

Heh! Memang dasar tak sedar diri sungguh Si Mahfuz Bean ni rupanya ye. Nampak sangat yang dia ni jenis manusia yang tak pernah mencerminkan diri dia sendiri sebelum mengeluarkan kenyataan.

Manusia MUNAFIK macam Si Mahfuz Bean ni bukannya boleh percaya sangat pun. Dulu, masa dia tak sealiran dengan Mukhriz yang dilabelkan sebagai Mamat Blur, bukan main lagi dia sepak terajang orang tu.

Bahkan, habis disumpah seranahnya Tun Mahathir diatas pentas sambil mendakwa kononnya bekas Menteri Besar Kedah tu hanya sekadar boneka kepada bapanya yang pernah jadi Perdana Menteri dulu.

Tapi hari ini, tak cukup tanah Si Mahfuz Bean tu jilat balik apa yang pernah dia katakan suatu ketika dahulu. Inilah masalahnya bila ada pemimpn yang otaknya serupa macam 'Kangkung Goreng Belacan' ni.

Secara tidak lansung, itu membuktikan yang Si Mahfuz Bean ni seorang pemimpin MUNAFIK yang sanggup menjilat balik ludahan dia hanya semata - mata untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata.

Malah, Si Mahfuz Bean ni sanggup menjadi "Hantu" dalam parti dia sendiri apabila kerap kali menghina serta membuat tuduhan buruk terhadap kepimpinan PAS secara terbuka diatas pentas ceramah PAN.

Dan dalam kenyataan yang disebarkan melalui laman media sosial sebelum ini pun, Si Mahfuz Bean tu sekali lagi mempamerkan sifat Pengkhianat dia terhadap PAS secara terang - terangan.

Antara lain, Si Mahfuz Bean tu menuduh Pengarah Pusat Penyelidikan PAS, Dr. Muhd Zuhdi Marzuki membuat dakwaan liar terhadap Tun Mahathir yang dilabelkan sebagai seorang pemimpin Diktator.
"Cendekiawan hebat ini mendakwa Tun Mahathir telah berjaya meletakkan dirinya sebagai ketua kepada Bersatu dan Pakatan Harapan. Mungkin Dr Mohd Zuhdi terlupa atau buat-buat lupa bahawa sebelum ini beliau juga pernah berkata bahawa DAP yang kuasai Pakatan Harapan," tambahnya lagi.
Mungkin Si Mahfuz Bean ni dah terlalu banyak kali kena serang Semut gamaknya. Tu pasal la dia mudah hilang ingatan. Dia lupa ke siapa yang mula - mula melabelkan Tun Mahathir sebagai Diktator tu?

Kenapa Si Mahfuz Bean tu tak nak serang pemimpin dikalangan PKR yang secara keseluruhannya masih lagi menganggap bekas Perdana Menteri itu sebagai seorang pemimpin Diktator sehingga ke hari ini?

ATAU, Si Mahfuz Bean tu lupa bahawa dia juga pernah menganggap Tun Mahathir sedemikian rupa sewaktu bekas Perdana Menteri itu tidak bersama - sama dengan puak Pakatan Haprak tu sebelum ini?

Jelas, sifat ke-MUNAFIK-an yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean dalam kenyataan yang disebarkan membuktikan bahawa dia bukan sahaja tidak mempunyai maruah, malah dia juga Tidak Layak untuk menjadi pemimpin kepada rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping