Khamis, Januari 26, 2017

Dikala pemimpin dari Barisan Nasional di Negeri Pahang sibuk membantu rakyat menghadapi banjir, lain pulak yang dibuat oleh Si Ahli Parlimen Pondan ni. Nampak sangat yang Si Rafizi ni memang takde sifat perikemanusiaan.

Dari laporan yang diterima, malam semalam Si Rafizi ni tampil di Felda Lurah Bilut untuk memberi ceramah berkaitan dengan isu Felda. Malangnya, hanya kerusi kosong je yang banyak. Orangnya takde.

Itu menunjukkan yang peneroka di Felda Lurah Bilut ni semuanya bijak - bijak belaka. Bukan mudah Si Rafizi tu nak kencing diorang. Lagi pun, diorang kenal siapa Si Rafizi tu. Diorang pun tau yang Si Rafizi tu 'Kaki Fitnah Nombor Satu' Malaysia. Maka, sebab itu diorang tak berminat nak dengar ceramah dia.

Bukan baru sekali dua Si Rafizi tu pernah kantoi menabur Fitnah. Tapi dah banyak kali dak tuduhan yang dibuat GAGAL dibuktikan walaupun ianya telah melalui sistem perundangan Negara dan dibawa ke mahkamah.

Dan pembohongan Si Rafizi ni pulak memang kenal batas sempadan. Habis semua difitnah oleh Si Rafizi ni. Tak kira la sama ada dengan parti lawan atau pun sesama pemimpin dalam parti dia sendiri.

Contohnya jelas apabila Si Rafizi tu menabur fitnah dalam agenda Langkah Kajang untuk menggulingkan Khalid Ibrahim sebelum ini. Tapi akhirnya, takde bukti juga segala tuduhan yang dibuat terhadap bekas Menteri Besar Selangor tu.
Dan yang terbaru, Si Rafizi tu juga pernah menabur fitnah terhadap Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Azmin Ali. Si Rafizi tu dakwa pentadbiran Azmin ada melaksanakan "Rasuah Betina".

Tapi, untuk sekian kalinya, selepas pihak SPRM menjalankan siasatan, tenyata dakwaan Si Rafizi tu hanya sekadar tuduhan semata - mata. Takde bukti pun yang mengatakan bahawa 'Rasuah Betina' tu wujud.

Itu Rejim yang dipimpin oleh Timbalan Presiden PKR yang juga merupakan parti Si Rafizi tu sendiri. Pun dia sanggup menabur fitnah jijik sedemikian rupa. Inikan pulak kalau yang bukan dari kalangan dia. Lagi suka la dia menabur fitnah.

Tinggal lagi, Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Si Azmin tu Terlalu Bacul untuk membuat laporan Polis dan mengambil tindakan terhadap fitnah Si Rafizi tu. Mungkin Si Azmin tu dah 'Kecut Buah Kerandut' dia kot. Maka sebab itu la dengan Rafizi pun dia takut!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping