Jumaat, Mac 03, 2017

Nampak gayanya sifat lupa diri yang menyelubungi Si Husam Musa ni semakin meningkat. Dia jelas terlupa bahawa diri dia merupakan simbol Ikon ke-GAGAL-an Rejim PAS di Kelantan.

Jika sebelum ini, bekas Exco Rejim PAS Kelantan itu pernah dilabelkan sebagai 'Raja Batu Asas' memandangkan banyak projek yang direncanakan hanya sekadar tinggal 'Batu Asas' sahaja.

Sekarang, bila dia dah tersingkir dari menjadi sebahagian dari pentadbiran Rejim PAS Kelantan, Si Husam tu mula meroyan tak tentu arah dan menyalahkan pentadbiran yang ada hari ini.

Malah, Si Husam tu juga turut membangkitkan peningkatan kes - kes yang dibawa ke mahkamah yang terpaksa dihadapi oleh pihak pentadbiran Rejim PAS Kelantan pada ketika ini.

Namun, menjawab isu yang dibangkitkan oleh Penasihat PAN Kelantan itu, Timbalan Pesuruhjaya 3 PAS Kelantan menyatakan bahawa kes - kes tersebut masih dalam proses mahkamah.
"Ada kes lama dan ada kes baru, kebanyakkan kes itu belum diputuskan dan kita tak tahu siapa yang bersalah, mungkin kerajaan Kelantan akan menang kes itu.
"Jadi biasa kerajaan negeri yang banyak agensi-agensi yang melakukan perniagaan dengan pihak swasta dan yang lain-lainnya yang berhadapan dengan kes sebegini. Bukan kes baru, ada kes yang sudah lama di zaman Tok Guru (Allahyarham Datuk Sri Nik Abdul Aziz Nik Mat)," katanya.
Sebelum ini, Husam merujuk kepada kes saman yang difailkan oleh firma Dae Hanguru Infra Sdn Bhd dalam samannya ke atas anak syarikat Negeri - Baldah Toyyibah (Prasarana) Kelantan Sdn Bhd.

Walhal, kes saman yang berkaitan dengan pembinaan Lebuh Raya Rakyat itu dilakukan kerana pentadbiran Rejim PAS Kelantan hari ini melihat perjanjian diantara kedua-dua belah pihak merugikan rakyat.

Sedangkan individu yang bertanggungjawab membuat perjanjian diantara Dae Hanguru Infra dengan anak syarikat Negeri itu adalah Si Husam tu sendiri. Jadi, kesilapannya ada tanggungjawab dia.

Maka pokok pangkalnya, apa yang belaku hari ini adalah hasil daripada kesilapan serta kegagalan Si Husam tu sendiri sewaktu dia pegang jawatan dalam pentadbiran Rejim PAS Kelantan. Dia yang buat taik, tapi sekarang orang lain pulak yang kena cuci!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Memang husam banyak kelemahan semasa jdi exco dulu. Projek nampak gah tpi gagal. Skrg meroyan nak salahkn krjaan kelantan sbb nak tutup kelemahan diri sndiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping