Sabtu, Mac 25, 2017

Hahaha!!! Memang terbaik la Tan Sri Annuar Musa ni. Makin pengikut DAPigs tu buat report Polis, makin dinaikkan pulak ganjaran kepada pertandingan Esei khas buat Si Apek Kit Siang tu.

Selepas laporan polis dibuat terhadapnya oleh wakil DAPigs, Tan Sri Annuar Musa hari ini menaikkan ganjaran dari RM10,000 kepada RM50,000 bagi membuktikan Lim Kit Siang sebagai seorang yang rasis, anti Islam dan diktator.

Selain laporan DAPigs, Naib Presiden PKR, Si Rafizi Ramli tu hari ini ada hati nak menasihati Ketua Penerangan UMNO itu menggunakan wang tawaran itu untuk membantu pelajar UniKL.

Semalam, Tan Sri Annuar Musa yang juga merupakan Ahli Parlimen Ketereh berhasrat mahu mengadakan satu pertandingan Esei dilaman media sosial sehingga penghujung Mei ini.
“Saya bercadang untuk buat satu pertandingan dan boleh menyediakan hadiah kepada sesiapa yang boleh buat IG (Instagram) ataupun penulisan dalam blog ataupun apa-apa bentuk yang bertajuk Lim Kit Siang selalu dikatakan rasis, anti-Islam dan 51 tahun diktator, adakah benar,” katanya dalam satu sidang media khas di Dewan Rakyat semalam.
Kelmarin, Kit Siang yang juga Punah-sihat DAP menggelar Annuar sebagai bapa rasis ketika ditanya samada beliau akan mengambil tindakan undang - undang terhadap Ketua Penerangan UMNO itu.

Namun sehingga ke hari ini, Punah-Sihat DAPigs itu bukan sahaja tidak mengambil sebarang tindakan undang - undang dan memfailkan saman. Sebaliknya dia pulak yang meroyan.

Mengulas lanjut, Tan Sri Annuar Musa berkata dia cukup serius dengan tindakannya itu dalam usaha untuk mengumpul bahan daripada orang ramai berkaitan dakwaan terhadap Si Apek Kit Siang tu.
“Mungkin orang boleh buat kajian ucapan beliau di Parlimen, dan bahan-bahannya terdapat di merata-rata tempat. Tujuan saya buat pertandingan ini untuk dapat bahan daripada orang ramai yang ada kaitannya dengan apa yang saya tuduh kepada beliau,” katanya lagi.
Katanya, sebarang penyertaan di media sosial dan blog boleh dihantarkan ke pejabatnya di Pusat Dagangan Dunia Putra sebelum 30 Mei depan dan ianya terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia.
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping