Sabtu, Mac 04, 2017

Sejak dua tiga hari ni, ramai yang mula menyebut kembali nama Si Nurul Izzah ni ekoran nasib malang yang menimpa 34 keluarga di Lembah Pantai tak dapat rumah yang dirasmikan oleh PM.

Ramai pihak yang menyalahkan Si Nurul Izzah tu kerana menyebabkan 34 keluarga tersebut hilang kelayakan untuk memiliki rumah tersebut akibat dakwaan yang disebarkan sebelum ini.

Sepatutnya, jangan cepat sangat nak salahkan Si Nurul Izzah ni. Dia tak bersalah. Dia tak berdosa. Sebaliknya, Si Nurul Izzah ni masih dianggap "SUCI" oleh puak - puak Pentaksub Pakatan.

Malah rakyat perlu melahirkan rasa simpati terhadap Si Nurul Izzah ni. Kesian la sikit pada dia. Dah la dia kurang kasih sayang. Bapak takde, meringkuk dalam penjara. Suami pulak dia bantai mintak cerai. 

Lagi pun, Si Nurul Izzah ni anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu. Jadi, kenapa pulak kita nak rasa hairan dengan tindakan yang dilakukannya terhadap 34 keluarga yang malang tu?

Sewajarnya kita rasa bangga dengan kejayaan yang telah dicapai oleh Si Nurul Izzah tu. Setidak - tidaknya, dia berjaya membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak ni memang takde kerja lain.

Apa yang jelas, Si Nurul Izzah ni hanya setakat tau nak bercakap je. Suruh la dia bercakap pasal apa sekali pun, memang dia cukup pandai. Nak pulak kalau benda tu tak betul. Yang tu dia reti.

Tapi, kalau nak suruh Si Nurul Izzah ni meperjuangkan kebajikan serta memberi keutamaan serta menjaga kepentingan rakyat, terutama dalam kawasan Parlimen dia sendiri, jangan mimpi la.

Sedangkan Si Nurul Izzah ni menang dalam Pilihan Raya Umum yang lepas pun bukan atas dasar kemampuan diri dia atau pun kelayakan yang dia miliki untuk menjadi seorang pemimpin.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah ni hanya bergantung kepada kelebihan dia untuk menabur Fitnah terhadap calon Barisan Nasional. Dia menang sebab dia seorang yang pandai MENIPU.

Jadi, nak heran apa kalau Si Nurul Izzah ni berjaya menipu 34 keluarga dan menyebabkan mereka hilang kelayakan untuk memiliki rumah seperti orang lain? Dah memang itu kerja Si Nurul Izzah ni. Hari - hari kerja dia MENIPU rakyat je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping