Sabtu, April 29, 2017

Heh! Memang dasar tak sedar diri sungguh Si Rafizi ni rupanya ya. Dia tak perasan ke apa yang dinyatakan oleh Pemuda PAS Selangor tu sebenarnya hanya satu sindiran secara terbuka?

Terlebih dahulu, Si Rafizi tu dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam menganggap cabaran yang dibuat oleh Pemuda PAS Selangor tu sebagai satu bahan lawak yang melucukan.

Malah dengan rasa bongkaknya Si Rafizi tu mendabik dada sambil mendakwa bahawa dia merupakan orang Melayu yang pertama bertanding di Parlimen Pandan dan menang dalam PRU yang lalu.
"Saya adalah wakil pembangkang pertama yang memenangi kerusi itu dengan majoriti yang besar iaitu sekitar 27,000 undi (atau 67 peratus undi popular).
"Malah, kemenangan PRU13 lalu menjadikan saya ahli Parlimen Melayu pembangkang yang mempunyai saiz majoriti paling besar di seluruh negara, jauh meninggalkan sahabat-sahabat dari PAS," ujarnya menerusi kenyataan medianya hari ini.
Tapi yang melucukan ialah bukan cabaran yang dibuat oleh Pemuda PAS tu. Tapi sebaliknya, Si Rafizi tu tak sedar yang Pemuda PAS Selangor tu 'Perli' dia suruh dia bertanding.

Hakikatnya, semua orang tau yang Si Rafizi tu bakal hilang kelayakan untuk bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang memandangkan dia masih banyak kes di Mahkamah.

Bahkan kes yang melibatkan Si Rafizi pada ketika ini juga turut akan menyebabkan dia disumbat masuk dalam penjara dan kemungkinan sebelum Pilihan Raya Umum diadakan kelak.

Jadi, Si Rafizi tu sepatutnya belajar untuk memahami diantara sindiran dan cabaran yang dibuat terhadap dirinya terlebih dahulu. Jangan main serkap jarang je tak tentu arah. Mungkin Si Rafizi tu ingat Pemuda PAS ni sama BONGOK macam dia gamaknya!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Apa boleh buat, dia memang bodoh pon tapi selama ni dia tak tau yg dia bodoh, bodoh bertingkat tingkat.

    BalasPadam
  2. Bongok kelas atasan..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping