Sabtu, April 15, 2017

Heh! Nampak gayanya usaha PKR nak menonjolkan imej 'SUCI' mereka sebagai sebuah parti yang bebas dari sebarang penyalah-gunaan kuasa kini sudah sampai ke penghujungnya.

Semalam, Anak Ikan Si Mak Lampir tu telah ditahan oleh pihak SPRM. Hari ini dia dibawa ke mahkamah dan telah ditahan selama 5 hari oleh Hakim Mahkamah Majistret Putrajaya.

Anak Ikan Si Mak Lampir itu telah ditahan reman bagi membenarkan pihak SPRM menjalankan siasatan berkaitan dengan hasil kekayaan luar biasa yang dimilikinya pada ketika ini.

Siasatan ke atas Anak Ikan Si Mak Lampir itu akan dibuat mengikut Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram, Pencegahan Pembiayaan Keganasan dan Hasil Daripada Aktiviti Haram 2001.

Selain memiliki harta kekayaan yang luar biasa, Anak Ikan Si Mak Lampir itu juga turut didakwa menjadi proksi Ahli Parlimen Ampang dalam beberapa projek dibawah Rejim Pakatan Selangor.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu pernah tampil membuat desakan supaya Anak Ikan Si Mak Lampir tu buat pengisytiharan harta yang dimilikinya. Tapi desakan itu dibantah oleh Mak Lampir.

Alasan Si Mak Lampir tu, Anak Buah dia bukannya seorang wakil rakyat. Jadi, tidak ada sebarang keperluan untuk dia mengisytiharkan harta yang dimilikinya secara terang - terangan.

Yang anehnya, bantahan yang dibuat oleh Si Mak Lampir itu seolah - olah berjaya membuatkan Si Rafizi tergamam dan terus mendiamkan diri sehingga ke hari ini. Ianya sekaligus memberikan gambaran bahawa PKR sengaja menyembunyikan penyalah-gunaan kuasa yang berlaku didalam parti mereka!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mak lampir taik bersama anak taik bersama hanyut ke lubang taik.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping