Khamis, April 13, 2017

Ketua AMK Ampang yang juga merupakan proksi Ahli Parlimen PKR Ampang tu dah kena tangkap dan ditahan oleh SPRM bagi membantu siasatan diatas kekayaan luar biasa yang dimilikinya.

Sumber - sumber SPRM berkata, Anak Ikan Si Mak Lampir tu telah digari dan digiring masuk ke ibu pejabat SPRM di Putrajaya. Dia juga dikatakan telah disoal siasat selama beberapa jam.
"Tangannya bergari ketika tiba di lobi Ibu Pejabat SPRM pada jam 4:10 petang tadi sebelum dibawa ke lokasi lain," kata sumber berkenaan.
Anak Ikan Si Mak Lampir tu mula menjadi perhatian khususnya di Ampang apabila Datuk Jamal Mohd Yunos membuat pendedahan mengenai kekayaan luar biasanya itu pada November tahun lepas.

Banglo mewah dan beberapa kereta milik pembantu khas kepada Ahli Parlimen PKR Ampang, Si Mak Lampir tu yang menandakan kekayaaannya secara mengejut dimula dipertikai.

Selain Datuk Jamal, bekas Ahli PKR Seumur Hidup, Si Chagubard tu juga turut pernah tampil mempertikaikan mengenai harta kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh Anak Ikan Si Mak Lampir tu.

“HEBAT dan agam berdiri megah rumah Ketua AMK Ampang yang berumur 28 tahun dan sudah pun bergelar Dato..katanya nilainya hampir RM7juta ???
“Didirikan di tengah-tengah rumah marhaen.. berbiji biji kereta mewah..bayangkan ini rumah Ketua AMK..macam mana pula rumah dan kekayaan MP Ampang, Zuraidah.. yang ni tak pula SPRM siasat..!
“Mana datang duit Ketua AMK Ampang ni? Ini baru Ketua Pemuda..!,” dedah Badrul Hisham Saharin (Chegubard), ahli PKR seumur hidup yang dipecat keahlian.
Dalam erti kata lainnya, PKR yang selama ini mendabik dada kononnya mereka menentang amalan rasuah rupanya tidak la semaksum seperti mana yang didakwa. Sebaliknya, diorang ni jenis manusia MUNAFIK yang hanya sekadar pandai bercakap, tapi perangai macam Haramjadah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping