Khamis, April 13, 2017

Kalau dah jenisnya memang suka menabur fitnah tu, rendam dalam api pun dia takkan berubah!!!
Heh! Kalau disuruh orang macam Si Tony Puaka ni bertaubat, jangan harap la dia nak buat. Sebab memang itu sifat semula jadi dia. Jadi, jangan mimpi la orang macam Si Tony Puaka ni nak mintak maaf.

Maka dek kerana perangai haramjadah yang sering menjadi amalan Si Tony Puaka tu selama hari ini jugak la menyebabkan dia perlu memikul segala tanggungjawab diatas pelakuannya.

Malah, Setiausaha Publisiti DAPigs itu juga perlu sedia berdepan dengan apa jua tindakan yang bakal menyusul ekoran keengganannya mengemukakan permohonan maaf secara terbuka kepada Perdana Menteri.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Razali Ibrahim berkata sememangnya menjadi tabiat pembangkang yang gemar menimbulkan keraguan dan mencetuskan kemarahan rakyat terhadap kerajaan.
"Itu keyakinan dia (Tony Pua) dan dia kena hadapi apa juga kemungkinan yang bakal berlaku.
"Jadi dia nak tuduh, nak beri pandangan dia itu dia punya hak tetapi pada saya tidak ada pun benda yang melanggar kecuali dakwaannya yang bersifat tuduhan fitnah kepada PM," katanya ketika dihubungi Antarapos hari ini.
Ahli Parlimen DAPigs Petaling Jaya Utara itu sebelum ini berkeras enggan membuat permohonan maaf kepada Najib bersabit video telah dimuat naik ke laman Facebook peribadinya.

Video tersebut mendakwa kononnya Kerajaan mengabaikan semua Rang Undang-Undang bagi memberi keutamaan kepada Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965, atau RUU 355.

Peguam yang mewakili Najib, Datuk Mohd Hafarizam Harun semalam menyerahkan surat tuntutan anak guamnya, menuntut pemimpin DAPigs itu membuat permohonan maaf dan mengeluarkan video yang dimuat naik itu, dalam masa tujuh hari.

Pokok pangkalnya, puak Pakatan Haprak tu sampai mati pun diorang takkan mengakui kesilapan dan kesalahan yang telah mereka lakukan. Tapi bila tindakan diambil, mula la diorang meroyan buat tuduhan kononnya ada pihak yang cuba nak mencalarkan kredibiliti mereka!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Berani buat berani tanggung la..

    BalasPadam
  2. Senang je. Tak minta maaf, saman.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping