Ahad, April 23, 2017

Gerakan Akar UMNO Malaysia (GAUM) hari ini membuat laporan polis di Balai Polis Sri Petaling ke atas Ahli Parlimen Bukit Bendera dan bekas calon PRK Teluk Intan berhubung gambar intim yang tersebar sebelum ini.

Pengerusi GAUM, Datuk Zulkarnain Mahdar berkata, laporan itu dibuat agar pihak polis dapat menyiasat kesahihan gambar intim berkenaan dan dalang sebenar di sebalik penyebarannya di internet.

Katanya, ia sekaligus dapat bukan sahaja dapat membersihkan nama Anak Kacukan DAPigs dan pasangannya itu, bahkan imej UMNO dan BN sendiri yang menjadi sasaran pembangkang dengan menuduh parti kerajaan itu terlibat dalam konspirasi menjatuhkan pemimpin muda DAP itu.
“Kami tampil hari ini membuat satu laporan polis meminta pihak polis menyiasat dan bekerjasama dengan SKMM bagi menyiasat siapa yang menyebarkan gambar tersebut.
“Saya juga cukup yakin, sebenarnya ia bukan datang dari kalangan UMNO, jentera UMNO dan BN,” katanya kepada pemberita di luar pekarangan Balai Polis Sri Petaling hari ini.
Mengulas lanjut, Zulkarnain tidak menolak sebarang kemungkinan bahawa penyebaran gambar intim itu dipercayai didalangi oleh musuh Zairil sendiri dalam parti pembangkang itu.
“Zairil juga saya fikir ada musuh dalam kalangan DAP sendiri, kena ambil sudut semua, jangan tuduh dan dalam hal ini dia tuduh kita (UMNO).
“Tiada kena mengena dengan UMNO dan BN. Tiada sebab kita nak (sebarkan gambar). Siapa Zairil ini, kita bukan nak untung sesen pun (daripadanya), kalau Lim Guan Eng atau Lim Kit Siang lain cerita,” ujarnya.
Zulkarnain turut tidak terkejut jika lelaki dan wanita dalam gambar intim itu adalah Zairil dan Dyana Sofya kerana tindak-tanduk yang menyerang PAS berhubung isu pindaan RUU 355 sebelum ini.

Selain itu, dia juga mahu Presiden Parti Amanah Negara (PAN), Mohamad Sabu agar menasihatkan Zairil agar membuat laporan polis berhubung penyebaran gambar berkenaan.
“Saya juga meminta agar Mat Sabu supaya bagi nasihat sedikit kepada Zairil supaya dia buat laporan polis. Seingat saya yang menggantikan PAS (dalam Pakatan Harapan) sebagai wakil parti beragama Islam adalah Amanah.
“Amanah ini ramai ustaz seperti Mat Sabu dalam banyak perkara, dia boleh beri nasihat dengan Zairil supaya buat laporan polis untuk membersihkan namanya,” kata Zulkarnain.
Dalam erti kata lainnya, memang bagus kalau Si Ostad Mat Sabu tu bagi nasihat kepada dua orang pasangan yang 'Bahagia' tu supaya diorang berhenti dari buat maksiat tak tentu arah. Tapi yang risaunya, takut lain pulak nasihat yang diberikan oleh Si Mat Sabu tu nanti!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Nak suruh Mat Sabu nasihatkan Zairil? Dia sendiri tak betul, habis bini orang pun dia sebat nak nasihat orang? Cermin dulu.

    BalasPadam
  2. Ostadd mat sabu pun pernah kena tangkap khalwat dgn bini orang di hotel perdana satu masa dulu.

    BalasPadam
  3. Mat Sabu..sisembab tak guna tu...dia kaki lipat, kaki jilat..MUNAFIK

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping