Sabtu, April 22, 2017

Heh! Ingatkan orang yang stabil pemikiran je yang boleh jadi binggung apabila memikirkan soal harta kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh Anak Ikan Si Mak Lampir ni. Rupanya tidak.

Ada juga dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri yang tampil mempertikaikan harta kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh pemimpin muda PKR ni. Nak pulak dari kalangan aktivis mereka.

Salah seorang yang berani tampil mempertikaikan kekayaan yang dimiliki oleh Si Anak Ikan Mak Lampir itu ialah Mahasewel yang pernah menganjurkan demonstrasi Mahasiswa sebelum ini.

Si Mahasewel ni pun turut menyindir PKR dengan mendakwa kononnya jika anak muda nak jadi cepat kaya ialah dengan menyertai PKR. Bahkan katanya, parti itu telah berjaya mengatasi PAS.
"Masuk PKR boleh jadi kaya? Bagaimana? Rasuah, Rembat Duit Rakyat.

"PKR mendahului PAS dalam melahirkan ahli Politik Muda kaya raya yang dahulunya kebanyakannya asal dari rumah murag saja," kata aktivis mahasiswa itu menerusi status yang dimuat-naikkan ke aplikasi Twitternya baru - baru ini.
Selain daripada itu, Si Mahasewel itu juga turut mendedahkan bahawa bukan sahaja Si Anak Ikan Mak Lampir itu sahaja pemimpin muda PKR yang memiliki harta kekayaan yang luar biasa.

Dengan menamakan individu tersebut, Si Mahasewel ni kata dia pelik apabila mereka yang dalam pembangkang disuuh berhabis duit demi untuk perjuangan. Tapi pemimpin atasa lain pulak.
"Jadi, PKR ini parti yang berjuang untuk duit atau untuk rakyat? Tak hairan ramai aktivis mahasiswa sekarang berebut nak jadi ahli PKR," tegas beliau lagi.
Dalam erti kata lainnya, menurut pendedahan yang dibuat oleh Si Mahasewel itu membuktikan bahawa kes Si Anak Ikan Mak Lampir itu bukannya sesuatu yang baru dalam PKR. Tapi sebaliknya, ramai lagi pemimpin PKR tu yang mempunyai harta kekayaan luar biasa!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping