Jumaat, April 28, 2017

Apa la yang nak diherankan sangat bila Si Gundik Kit Siang dan Si Anak Kacukan DAPigs tu tak buat laporan Polis ekoran tersebarnya gambar diorang sedang berasmara dana baru - baru ni.

Dah secara terang - terangan dua orang pemimpin muda DAPigs tu takde maruah dan kemaluan diri. Jadi, untuk apa lagi diorang nak menghabiskan masa membuat laporan kepada pihak Polis?

Bahkan, ini bukan kali pertama gambar keintiman mereka itu tersebar didalam laman media sosial. Tapi dah banyak kali ianya menjadi bahan tanda tanya dikalangan masyarakat secara umum.

Malah isteri kepada Si Anak Kacukan DAPigs tu pun dah mengakui bahawa suaminya ada hubungan sumbang mahram dengan Si Gundik Kit Siang tu dalam satu kenyataan yang disiarkan sebelum ini.

Namun apa yang mampu dilakukan oleh dua orang pemimpin muda DAPigs itu hanya setakat menafikannya secara lisan dan mendakwa kononnya ianya hanya sekadar fitnah semata - mata.

Mengkala nak suruh diorang ambik tindakan yang sewajarnya dan melaporkan perkara itu kepada pihak Polis jangan harap la. Sebab diorang takut nanti makin banyak pulak cerita yang akan terdedah.

Mungkin kedua - dua pemimpin muda DAPigs tu ingat dengan membuat penafian secara lisan dan cubaan untuk mengalihkan perhatian rakyat tu mampu mengelakkan diri mereka dari melakukan sebarang dosa.

Di atas muka bumi ni boleh la diorang lari dari manusia dengan memberikan penafian secara lisan tanpa mengambil sebarang tindakan. Tapi diakhirat kelak, mana tempat diorang nak lari?

Soalnya sekarang, apa yang dituntut adalah kebenaran. Kalau betul diorang bercinta atau dah ada hubungan, apa salahnya buat pengakuan secara terbuka? Buat apa diorang nak sorok - sorok?

Dan jika ianya fitnah, buat la laporan supaya orang lain boleh berhenti dari menyebarkan cerita yang bukan - bukan. Itu tujuannya orang suruh buat laporan tu. Paling tidak pun, cuba la jujur pada diri sendiri. Takkan dengan diri sendiri pun diorang nak kencingkan juga!!!

Categories: ,

1 ulasan:

  1. Budaya hidup liberal mula menular di kalangan org politik dn parti politik.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping