Selasa, April 18, 2017

Togok Apa Tu Kak? Tangan Kat Mana Tu Bang???
Heh! Pelik apa kalau Si Gundik Kit Siang dan Anak Kacukan DAPigs tu nak tonjolkan aksi Sumbang Mahram mereka dikhalayak ramai? Ada diorang peduli orang cuba 'Selak Kain' diorang?

Ini bukan kali pertama skandal dalam kain Si Gundik Kit Siang dan Anak Kacukan DAPigs tu didedahkan kepada umum. Tapi dah banyak kali dah isu ini menjadi persoalan dikalangan rakyat.

Malah, isteri kepada Si Anak Kacukan DAPigs itu pun pernah tampil meluahkan perasaan terhadap skandal berkaitan dengan hubungan sulit kedua - dua anak muda DAPigs itu sebelum ini.

Tapi setiap kali isu itu dibangkitkan, maka setiap kali itu jugak la mereka cuba mengelak dan memberikan alasan kononnya ada pihak yang cuba nak memburuk - burukkan imej mereka.

Selain dari menafikan dakwaan kononnya mereka mempunyai hubungan sulit, Si Gundik Kit Siang dan Anak Kacukan DAPigs tu membuat andaian kononnya ada pihak nak cemar maruah mereka.

Namun malangnya, tidak ada lansung tindakan diambil ke atas pihak yang membuat pendedahan tersebut. Itu membuktikan bahawa mereka tak peduli lansung dengan dakwaan yang dibuat.

Lagi pun, itu sebab diorang menyertai parti DAPigs yang memang terang - terangan mengamalkan konsep Liberal dalam kehidupan. Jadi, boleh la diorang buat sesuka hati diorang.

Walaupun pendedahan yang dibuat itu hanya sekadar untuk mengingatkan dua orang pemimpin DAPigs itu tentang Hukum Islam, pun diorang tak ambil peduli. Dosa diorang tanggung sendiri katanya.

Jadi, tak payah nak heran sangat la kalau pemimpin DAPigs ni tampil melakukan maksiat sedemikian rupa secara terang - terangan. Sedangkan parti yang diorang sertai tu pun sering kali memusuhi Islam, inikan pulak ahli - ahli mereka diperingkat akar umbi!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mak bapak sigundik ni tak tau ke atau buat2 tak tau....duit punya pasal...adusss

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping