Selasa, Mei 02, 2017

Heh! Nampak gayanya Si Azmin tu kini semakin bertambah mengglupor tak tentu arah ibarat macam orang tengah 'Panas Punggung' dibuatnya sejak PAS umum kata nak putus hubungan dengan PKR.

Terbaru, kisah Azmin yang membatalkan lawatan kerjanya ke Mesir mula tersebar secara meluas dilaman media sosial dan menjadi perbahasan yang cukup panas melalui aplikasi Whatsapp.

Katanya, Si Azmin tu jadi tak senang duduk apabila timbulnya khabar angin yang mengatakan kononnya ada dikalangan ADUN PKR yang bakal mengambil langkah meninggalkan parti.

Sekiranya perkara itu benar - benar berlaku, dan PAS tetap istiqomah untuk memutuskan hubungan mereka dengan PKR, maka sudah pasti Rejim Pakatan Selangor tu terpaksa dibubarkan.

Keadaan itu memungkinkan Barisan Nasional boleh membentuk Kerajaan Negeri Selangor yang baru dengan menjadikan PAS sebagai rakan kongsi serta mengambil bekas Menteri Besar, Khalid Ibrahim sebagai MB.

Melalui laporan yang dikongsi melalui aplikasi Whatsapp hari ini, nama Khalid Ibrahim dan YB Budiman menjadi sebutan dikalangan rakyat untuk menggantikan Si Azmin Ali tu dalam masa terdekat.

Tapi, jika benar khabar angin yang sedang hangat melanda kepimpinan Rejim Pakatan Selangor tu pada ketika ini, Si Azmin tu tak boleh salahkan orang lain melainkan dirinya sendiri.

Si Azmin tu perlu sedar bahawa dia juga mendapatkan kerusi Menteri Besar itu dengan menggunakan Politik Keji melalui rampasan jawatan tersebut dari Wan Azizah. Mungkin ini menjadi khifarah buat Azmin yang telah melobi dirinya sendiri dengan mempergunakan PAS!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Azmin MB yg gagal kerana asyik ikut telunjuk DAP walaupun DAP tak sokong dia jadi MB iaitu memenangkan orang Cina dan menindas Bumiputera, padahal yg menyokong dia sehingga jadi MB tu Bumuputera/PAS.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping