Isnin, Mei 15, 2017

Tipu la kalau Si Mat Sabu ni kata dia tak terkesan lansung dengan label yang diberikan kepada parti dia. Paling tidak pun, kenyataan yang dibuat sebelum ini sekadar nak tutup kemaluan je.

Mungkin la bila didepan orang ramai, Si Mat Sabu ni mendakwa kononnya dia tidak terasa lansung dengan kata - kata yang mengaibkan partinya. Itu perkara biasa dilakukan oleh orang Politik.

Takkan depan orang ramai Si Mat Sabu ni kata yang dia terkesan dengan label yang diberikan rakyat terhadap parti pimpinannya itu ye tak. Kalau dia mengaku, makin besar la kemaluan dia.

Tapi dek kerana nak tutup kemaluan itu yang membuatkan Si Mat Sabu ni mendakwa kononnyaparti pimpinannya itu mampu memberikan saingan dalam arus Politik pada ketika ini.

Dalam kenyataan yang dibuat semalam, Si Mat Sabu tu mendakwa kononnya 'Parti Nyamuk' yang dibawah pimpinannya kini mampu menyegat selepas mencecah dua tahun penubuhannya.
"Parti nyamuk...Bang Mat senyum, bagi Bang Mat nyamuk juga mampu membunuh. Mampu bertahan dua tahun sahaja.. Bang Mat senyum, sambil arahkan ahli-ahli gandakan lagi usaha...," katanya dalam satu kenyataan.
Justeru, katanya yang juga mesra disapa Mat Sabu, "Kata-kata orang ini jika terlalu dilayan akan merencatkan usaha kita".
"Oleh itu, kita ambil segala kata-kata ini untuk kita baiki diri dan parti kita ini. Jalan terus mara ke medan masyarakat. Amanah mampu lakukannya. Terus bekerja!!!," katanya.
Namun IRONIKnya, orang tak panggil parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu dengan menggelarkannya sebagai 'Parti Nyamuk'. Sebaliknya, parti Si Mat Sabu tu lebih popular dikenali sebagai 'Parti Ternakan DAPigs'. Sebab memang itu je kerja yang diorang tau buat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Masa kena tangkap khalwat dgn bini org dulu tak nyamuk ke di hotel tu..

    BalasPadam
  2. Mujur org x pgil Parti pankhianat bangsa & agama

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping