Isnin, Mei 15, 2017

Hahaha!!! Pelik betul dengan perangai Si Ezam Kotak ni. Masih ada hati lagi dia nak bersuara dan menyerang PAS sedangkan semua orang tau yng dia sendiri pun tidak mempunyai sebarang prinsip dalam perjuangan?

Jelas, tindakan bekas pemimpin PKR yang digelarkan sebagai 'Pelacur Politik' oleh Si Ketua Penipu tu hanya sekadar cuba untuk membuka kemaluan dirinya sendiri setiap kali dia tampil membuka mulut.

Ianya bukan sengaja direka - reka melalui blog ini. Tetapi nama gelaran 'Pelacur' itu turut diakui oleh Si Ezam Kotk dalam kebanyakkan ucapan ceramahnya selepas dia keluar dari PKR sebelum ini.

Maka sekarang, keputusan Majlis Syura PAS yang sepakat memutuskan tahaluf siyasi dengan PKR adalah merupakan satu langkah kebelakang dari sudut perjuangan besar bagi melawan kerajaan yang mengamalkan rasuah.

Dalam pada itu, Ezam berkata pihaknya percaya masih belum terlambat buat Pas untuk memperbetulkan keputusan mereka dan meletakkan keutamaan dalam pertimbangan politik pada hari ini.

Malah Si Ezam Kotak tu juga turut membuat dakwaan kononnya ramai dikalangan pendokong Pas masih mahu bersama satu pasukan untuk melawan rejim rasuah dan membina kerajaan baharu.
“Jangan terperangkap dengan agenda perasuah yang mahu terus kekal berkuasa dan terus melakukan budaya tersebut,”katanya.
Tapi IRONIKnya, Si Ezam Kotak yang sebelum ini telah berjaya MEROMPAK parti orang dan menobatkan dirinya sebagai Presiden parti itu bercakap seolah - olah macam orang yang tidak sedar diri.

Dia yang jelas tidak mempunyai pendirian serta seringkali keluar masuk parti hanya semata - mata kerana mahu mencari habuan kuasa dan kedudukan pun masih ada hati nak mengutuk orang lain pulak?

Jika sebelum ini, Si Ezam tu keluar dari PKR dengan membuat dakwaan kononnya parti itu mengamalkan kronisme. Kemudian selepas dia keluar UMNO, dia menyertai parti PPBM pimpinan Tun Mahathir.

Tapi tak sampai beberapa bulan, Si Ezam Kotak tu sekali lagi mengambil tindakan keluar parti dan merampas Parti Generasi Baru dengan alasan kononnya dia cuba nak menentang rasuah.

Jika dilihat dari satu sudut, tindakan Si Ezam Kotak tu keluar dari kedua - dua parti itu turut memberikan gambaran seolah - olah mereka juga menjadikan rasuah sebagai satu amalan Politik.

Namun yang hairannya, kenapa Si Ezam Kotak tu masih lagi mahu menjalinkan kerjasama dengan kedua - dua parti itu? Kan nampak sangat Si Ezam tu sendiri tidak mempunyai pendirian. Dalam erti kata mudahnya, apa yang dikatakan oleh Si Ezam Kotak ni memang tak boleh dipercayai lansung!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Si katak yg melompat ke belakang tuduh org lain langkah ke belakang plk dah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping