Jumaat, Mei 05, 2017

Heh! Memang sudah tidak dapat dinafikan bahawa ada sekumpulan manusia yang hidup dalam tong taik Pakatan Haprak tu berfikiran jumud sehingga meroyan sakan melihat gambar diatas.

Ada yang sampai tahap meroyan macam orang hilang akal. Yang macam orang kena sampuk setan pun ye jugak. Punya la diorang ni jahil sehingga ada yang kata ianya satu dosa besar.

Berdosa sebab apa? Sebab yang dipeluk oleh Presiden PAS tu adalah pemimpin dari Kerajaan Barisan Nasional. Sebab Hadi Awang tu menghadirkan diri ke program anjuran Kerajaan.

Itu pasal la kita kata yang mereka ni semuanya dari kalangan manusia yang jumud pemikiran kerana terlalu lama berendam dalam tong taik Pakatan Haprak tu. Sempit sangat pemikirannya.

Sedangkan apa yang dilakukan oleh Hadi Awang tu hanya sekadar menghadirkan diri je. Itu pun boleh buat puak Pakatan Haprak tu menggelupor biawak sampai naik 'Cacing ke Mata' dibuatnya.

Jelas Presiden PAS itu dalam satu kenyataan yang disiarkan melalui laman media semalam, kehadiran dia itu membuktikan bahawa PAS sudah bersedia untuk membuka lembaran baru.
“Terima kasih kerana beri peluang untuk saya sama-sama menyertai program ini yang sangat bermakna untuk semua, untuk orang politik, dapat kembali semula kepada politik matang.
“Kerjasama ini  (antara Pas dan Umno) adalah politik matang, politik yang tidak berkelahi, politik kepentingan bersama. Politik boleh berbeza pendapat tapi untuk apa sahaja isu kepentingan rakyat, kita mesti bersama,” katanya.
Nah! Mungkin kenyataan yang dibuat oleh Si Hadi Awang tu la yang menyebabkan puak Pakatan Haprak tu menganggap ianya satu Dosa Besar hanya semata - mata kerana dia mula membuka mata melihat kebajikan yang telah dilakukan oleh pihak Kerajaan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Assalammualaikum ,pertama sekali jangan dilayan lagi pakatan haprak biar apa yang mereka nak kata,yang pentingnya semua serpihan yang ada dalm PAS dan UMNO dibuang habis habisan cuci bersih walaupun masih ada muka tak malu tak berani melepaskan jawatan dalam PAS dan UMNO.Saya begitu teruja siang dan malam dan berasa cukup puas hati segala doa yang kita sama2 pohon kepada ALLAH SWT supaya PAS dan UMNO dapat bersatu walaupun terdapat sedikit perbezaan dalam pemikiran yang ditinggalkan olih bekas pemerintah 22 tahun yang terang2 penghasut perpecahan antara PAS dan UMNO dahulu.Tapi dia lupa ALLAH SWT berkuasa keatas sesuatu,lihat apa dah jadi padanya sekarang hilang maruah diri tiada harga diri dan tidak layak disemadikan dimakam pahlawan nanti.PENGKHIANAT BANGSA MELAYU.HIDUP UMNO DAN PAS.

    BalasPadam
  2. Puak haprak tak faham antara kerjasama politik dgn kerjasama umum utk kebaikan rakyat jelata. Semuanya dianggap politik. Mabuk nak kuasa hingga tak nampak kebenaran.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping