Jumaat, Mei 26, 2017

Heh! Kesian betul tengok Si Nenek Kipas ni ya. Memang malang sungguh nasib dia jadi Presiden tapi takde orang pun yang nak ikut arahan yang telah diberikan secara terang - terangan.

Kalau sebelum ini, Biro Politik PKR yang dipengerusikan oleh Si Wan Azizah tu telah mengeluarkan arahan agar kepimpinan PKR Kelantan meletakkan jawatan Politik mereka serta merta.

Keputusan itu dibuat ekoran tindakan PAS yang telah memutuskan hubungan kerjasama Politik dengan PKR untuk memberikan tekanan kepada pucuk pimpinan parti itu di Selangor.

Bagi sesetengah pihak, tindakan yang diumumkan oleh Wan Azizah itu merupakan satu sindiran terhadap PAS yang masih enggan mengarahkan Exco mereka di Selangor meletakkan jawatan.

Namun malangnya, sehingga ke hari ini, sewaktu artikel ini ditulis, laporan mendedahkan bahawa masih belum ada seorang pun pemimpin PKR Kelantan yang menuruti arahan Si Wan Azizah tu.

Sebaliknya, wakil Rejim PAS Kelantan baru - baru ini sendiri mendedahkan bahawa pihak pentadbiran masih belum menerima sebarang surat perletakkan jawatan dari mana - mana pemimpin PKR.
“Selagi belum ada hitam putih, kita terbuka dan masih memberi ruang walaupun ada yang tidak menghadiri majlis angkat sumpah. Kita tidak boleh kata mereka menolak pelantikan kerana belum ada surat, mungkin sehari dua ini mereka masih berbincang jadi kita perlu bagi ruang.
“Keutamaan kita adalah pembangunan di kawasan PBT dan kita berharap Ahli Majlis terutama yang dilantik semula yang mempunyai komitmen terdahulu menyempurnakan gerak kerja mereka,” katanya.
[BACA: PAS BUKTIKAN, PKR HANYA SEKADAR "TIN KOSONG"!!!]

Sebagai rekod, seramai 75 orang pemimpin PKR Kelantan dari pelbagai peringkat telah dilantik menjawat jawatan lantikan Politik oleh Rejim pentadbiran PAS negeri tersebut sebelum ini.

Apa yang jelas, kesemua 75 orang pemimpin PKR Kelantan itu bukan sahaja secara terbuka mengengkari arahan pucuk pimpinan PKR tetapi ianya juga satu penghinaan terhadap Wan Azizah. Diorang buat Si Wan Azizah tu sama macam 'Tunggul Kayu'!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kesian tgk wanita seorang ni..
    Kiri kanan atas bawah, belakang depan..
    Kena ikut arahan.. penat jadi ketua sesuatu kumpulan mcm ni.. wan azizah sekadar pemanas kerusi anwar ja..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping