Khamis, Mei 18, 2017

Hahaha!!! Memang lawak betul Si Fuziah Salleh ni. Tak heran la kenapa nama gelaran Fuziah Toron tu masih melekat pada Si Ahli Parlimen Kuatan ni. Rupanya, dia memang suka merapu.

Kalau sebelum ini, bukan main lagi Si Fuziah Salleh tu sibuk menyalak mempertikaikan tindakan YAB Perdana Menteri dan isterinya yang turun padang menziarahi rakyat di Temerloh.

Pada ketika itu, Si Fuziah ni mendakwa kononnya YAB Perdana Menteri dan isterinya itu hanya sekadar 'Berlakon' dan tindakan itu dilakukan sebab nak dekat Pilihan Raya Umum katanya.

Namun yang kelakarnya, Si Fuziah Salleh tu terpaksa menelan kata - katanya apabila dia sendiri mula kesipuan nak memuat-naikkan gambar dia turun padang dilaman media sosial miliknya.


Dari pemantauan yang dibuat, Si Fuziah Salleh tu hanya mampu memuat-naikkan gambar sebijik kek yang kononnya menjadi 'Hadiah' sempena Hari Guru yang disambut baru - baru ini.

Menurut status yang dimuat-naik oleh Si Fuziah, kek itu merupakan salah satu kek yang dihantar ke sekolah - sekolah sekitar daerah Kuantan. Tapi yang diuploadnya hanya sebijik kek tu sahaja.
Persoalannya, betul ke kek tu dihantar ke semua sekolah? Siapa yang hantar? Adakah dia sendiri yang hantar kek tu ke sekolah - sekolah? Kalau betul, mana gambar dia pergi hantar kek tersebut?

Mungkin ada gambar Si Fuziah tu hantar kek tu kot. Tapi disebabkan dia dah mula rasa kesipuan kerana mengutuk YAB Perdana Menteri sebelum ini, maka itu membuatkan Ahli Parlimen PKR Kuantan tu hanya mampu memuat-naikkan gambar sebijik kek je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping