Rabu, Mei 31, 2017

Nampak gayanya, parti Ternakan DAPigs tu dah semakin ketandusan idea untuk menyerang PAS sehingga terpaksa menyebarkan dakwaan kononnya parti itu kehilangan ahli diperingkat akar umbi.

Tampil menafikan dakwaan kononnya parti itu hilang keahlian sebanyak 70 peratus di Selayang membuktikan parti pimpinan Si Mat Sabu tu sudah kehabisan modal untuk berpolitik.

Penafian itu dibuat oleh Ketua Penerangan PAS Selayang terhadap kenyataan Timbalan Ketua PAN Selayang serta menyifatkan dakwaan tersebut sebagai mengarut dan tidak berasas.
“Saya rasa Amanah terlalu kemaruk untuk mempengaruhi pengundi-pengundi dengan dakyah tanpa asas dan bukti. Dia (Wan Anwar) tidak pernah menjadi ahli Pas dan tidak tahu dari mana asal usulnya. Tiba-tiba sibuk cerita tentang parti yang dia pun tidak tahu menahu tentang hal ehwalnya,” katanya.
Pokok pangkalnya, tindakan PAN yang cuba menyebarkan dakwaan itu hanya sekadar satu taktik mahu menagih sokongan simpati serta mengekalkan kewujudan mereka dalam Politik tempatan.

Sebagai rekod, kewujudan PAN semasa selama hari ini hanya dianggap sebagai parti 'Tempelan' yang dianggotai oleh bekas pemimpin - pemimpin PAS yang cenderung menyokong DAPigs.

Maka atas sebab itu PAN dilabelkan sebagai parti Ternakan DAPigs yang berangan - angan mahu menggantikan PAS dalam Pakatan untuk menarik sokongan dari kalangan umat Islam.

Namun hakikatnya, PAN hanya sekadar 'Badut' dan 'Balaci' DAPigs untuk menyerang PAS selepas parti itu dianggap sebagai 'Musuh Utama' Pakatan yang harus diperangi secara habis - habisan.

Dalam erti kata mudahnya, PAN hanya wujud bukan semata - mata kerana mahu membalas dendam pemimpinnya yang kalah dalam pemilihan PAS sebelum ini. Tetapi PAN juga berfungsi untuk memecah-belahkan umat Islam bagi memenuhi kehendak serta kemahuan DAPigs!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Parti yg berketuakan orang yg pernah ditangkap khalwat dgn bini org di hotel perdana kita bharu satu masa dulu. Tak ingin pun rasa nak sokong.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping