Jumaat, Jun 02, 2017

Kalau dah namanya pun Pengkhianat yang suka mencabar institusi Raja - Raja Melayu, memang layak sangat la dia digelarkan sebagai 'Balaci DAPigs'. Malah dia 'Terlebih Layak' dari itu.

Biarpun dia ada pendidikan tinggi sekali pun, kalau dia tidak mampu mengawal keghairahan nafsu dia untuk menjadikan PAS sebagai 'Musuh Utama' memang tak ada gunanya.

Buang masa je nak dipanggil Mamat ni dengan gelaran Profesor. Sebaliknya dia hanya layak digelarkan sebagai 'Balaci' atau pun 'Barua' kepada parti Ultra Chauvanis DAPigs tu secara terbuka.

Jika sebelum ini, Si Barua DAPigs yang bernama Aziz Bari tu cuba mempertikaikan kedudukan PAS yang masih mengekalkan jawatan Exco dalam pentadbiran Rejim Pakatan Selangor.

Malangnya, pertikaian yang dibangkitkan oleh Si Barua DAPigs itu tidak mendapat sambutan dikalangan pemimpin tertinggi parti itu sendiri. Sebaliknya, dia dibiarkan bersendirian.

Maka memang tak salah la kalau ada yang kata Si Barua DAPigs tu tak ubah seperti seekor anjing yang sedang menyalak bukit. Dia harapkan parti kesayangan dia tu akan datang membantu.

Tapi apakan daya bila isu yang dibangkitkan itu bukan sahaja tidak dipedulikan oleh pucuk pimpinan parti yang menganggap ianya sudah basi. Bahkan dia dibiarkan menyalak seorang diri.

Jelas, apa yang dilakukan oleh Si Barua DAPigs itu hanya membuktikan bahawa dia sedang 'Gila Perhatian'. Dia hanya membuat kenyataan mengikut kehendak emosi dia semata - mata.

Bak kata seorang Penganalisis Politik, Dr Salawati Mat Basir berkata, isu tiga exco PAS Selangor tidak sepatutnya dibangkitkan lagi kerana ianya sudah pun mendapat perkenan daripada Sultan sendiri.
“Apabila ia menjadi satu perkara yang senyap, maknanya dari segi itu tiada satu arahan yang khusus, maka mereka boleh membuat pilihan untuk keluar atau terus duduk di situ dan ketiga-tiga mereka memilih untuk terus duduk di situ, ditambah lagi dengan titah Sultan, jadi tiada isu, isunya ialah orang politik yang terlalu beremosi, itu sahaja.
“Biarkan saja mereka di situ, samada mereka ada fungsi atau tidak sebab mereka dilantik secara sah dan kemudian titah Sultan pun memerintahkan agar mereka dikekalkan, kerana saya percaya Sultan Selangor dapat melihat suasana apa akan berlaku kalau mereka dikeluarkan,” katanya dalam satu temubual eksklusif bersama Antarapos.
Apa yang pasti, tindakan Si Barua DAPigs tu mengeluarkan kenyataan sebelum ini tidak menggambarkan dirinya sebagai seorang ahli akademik. Sebaliknya, ia membuktikan bahawa dia hanya seorang Barua DAPigs yang sedang 'Menagih Perhatian' dari partinya sendiri!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. semua ahli ciPAN tu laknat ke ? dah lah DAP tu bapak segala celaka ... Balaci DAP sanggup makan cirit babi jugak semata mata nak tunjukkan ketaatan kepada Parti Kominis tu... sedangkan cina-cina yang tak sokong parti lain pun tunggu masa nak pijak-pijak DAP, si ciPAN laknat pulak nak jadi pembela... confirm kena rasuk dek syetan dan iblis yang di sembah oleh kumpulan penyembah Iblis

    BalasPadam
  2. Hinanya klu dah jdi barua dap..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping