Rabu, Jun 28, 2017

Di ketika semua rakyat Malaysia sedang bergembira menyambut Hari Raya Adilfitri, lain pulak yang dilakukan oleh laman portal Pro Yahudi ni. Macam - macam pulak cerita yang diorang reka.

Portal yang  layak dilabel sebagai alat propaganda jijik cauvinis DAPig & Soros Yahudi nampak dengki dengan kehadiran ribuan rakyat ke Rumah Terbuka Aidilfitri anjuran PM dan Jemaah Menteri. 

Seolah - olah seperti dah takde bahan lain untuk  dilaporkan selain daripada memperkecilkan niat baik rakyat untuk bertemu dengan YAB Perdana Menteri dan barisan kabinet.

Adakah isu berkaitan soal keselamatan pemimpin negara seperti ini wajar dijadikan sebagai bahan untuk mengutuk pemimpin dan dijadikan sebagai modal Politik puak Pakatan Haprak tu?

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh laman portal Pro Yahudi itu membuktikan bahawa mereka sudah semakin ketandusan idea sehingga terpaksa menggunakan modal Politik Murahan sedemikian rupa untuk melariskan artikel sampah yang mereka tulis!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Dah malu nak mengaku UMNO. Negara semakin hari semakin teruk. Matawang menjunam tak naik-naik lagi. Dulu kata sebab, USD yang mengukuh. USD sudah melemah, tapi nilai matawang negara masih lemah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer la tu...nujum pak belalang semua tahu....

      Padam
    2. Tak nak ngaku UMNO sudah...pergi lah ngaku mana2 parti, orang UMNO tidak hingin ada orang bermuka muka dan totok UMNO tetapi bila tidak berpuas hati terus serang parti sendiri. Orang kata boleh belahhh lagi bagus.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping