Sabtu, Jun 03, 2017

"Enta nampak ini kayu? Jangan rejam Ana sama ini Kayu. Nanti Ana terkencing dalam seluar!!!"
Hahaha!!! Jangan menangis sudah la ya 'Dik'. Bukan apa, takut nanti, terkencing pulak dalam seluar dek kerana orang tak nak Si Ketua Penipu kesayangan kamu tu jadi Perdana Menteri.

Beria sangat Si Sam Ketot ni marah bila PPBM tu secara terang - terangan mempertikaikan Si Ketua Penipu tu sebagai bakal calon Perdana Menteri yang dinyatakan oleh parti itu sebelum ini.

Shamsul Iskandar mengingatkan parti baharu dalam PH itu tidak perlu membangkitkan perkara tersebut kerana ia merupakan konsensus gabungan pembangkang itu sejak ditubuhkan.
“Sejak dari awal pembentukan PH, konsensusnya adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim dinamakan sebagai satu-satunya calon perdana menteri seandainya berlaku perubahan kerajaan selepas Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).
“Justeru soal siapa calon perdana menteri bukanlah isu dan tidak harus dibangkitkan lagi. Keutamaan dan fokus kita sewajarnya adalah mengembleng kekuatan untuk memenangi PRU14,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Semasa Kongres Nasional PKR lalu, berlaku kontroversi apabila pimpinan PPBM yang terdiri daripada Tun Dr Mahathir Mohamad dan Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak memegang plakad yang mencadangkan Anwar sebagai calon perdana menteri.

Insiden itu menimbulkan tanda-tanya dan ramai membuat spekulasi pimpinan PPBM tidak bersetuju dengan PKR yang mahu meletak Anwar sebagai calon mereka.

Jelas Si Sam Ketot tu lagi, mengenai perbincangan mengenai isu pelantikan calon Perdana Menteri interim pada kongres Keadilan yang lalu merupakan perkara normal dalam politik.
“Berkaitan isu perdana menteri interim yang dibahaskan dalam kongres Keadilan baru-baru ini, ia merupakan sesuatu yang normal dalam politik bila mana wujud pemimpin sementara yang berperanan dalam tempoh peralihan,” katanya.
Heh! Nampak gayanya, beria betul Si Sam Ketot ni nak seorang Peliwat jadi Imam dia. Kot kalau dia nak Peliwat tu jadi pemimpin, itu dia punya pasal la. Jangan la sibuk nak desak orang lain terima apa yang dia nak. Kehendak dan kemahuan rakyat, dia nak letak kat mana!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Sam Taik Ketot.

    BalasPadam
  2. Semua nama pemimpin ph yg disebut2 sebagai pm tak layak pun. Bercakaranlah demi jawatan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping