Isnin, Julai 17, 2017

Ah! Pelik dah Si Tony Puaka ni. Benda yang kecik macam ni pun dia nak jadikan sebagai bahan Politik jugak ke? Takkan nak bagi naik MRT secara percuma pun dia nak Politikkan juga?

Dah ketandusan idea sangat ke Si Tony Puaka ni sehingga isu pasal pemberian tambang percuma kepada penumpang MRT tu pun dia nak jadikan sebagai bahan Modal Politik Murahan?

Dakwa Si Tony Puaka hari ini, tindakan pihak Kerajaan Barisan Nasional yang mengumumkan tambang percuma kepada semua penumpang MRT tu hanya sekadar mengarut.

Sebaliknya, Si Tony Puaka tu mendakwa, tambang percuma yang diberikan itu adalah hasil daripada pembayar cukai dan bukannya hasil yang dikeluarkan dari poket Perdana Menteri sendiri.
Kot selama ini, Rejim Pakatan Selangor tu kata nak bagi pendidikan percuma, duit keluar dari poket Si Tony Puaka tu ke? Duit mana yang diorang bagi untuk tanggung pendidikan percuma tu?

Bukan duit rakyat jugak ke yang kena bayar melalui tuntutan cukai kepada pihak Rejim Pakatan Selangor selama hari ini? Yang itu, tak nak pulak Si Tony Puaka tu pertikai dan persoalkan.

Nampak sangat la yang Si Tony Puaka dan seluruh jentera Pakatan Haprak yang dikepalai oleh DAPigs selaku 'Abang Besar' ni dah terlalu kemaruk nak mencari isu. Jangan lepas ni, kalau Kerajaan umum udara yang dihirup rakyat secara pun percuma nak dijadikan isu sudah la!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Haram jadah cina sekor nie... dah tak ade modal nak bercerita.. carik salah orang aje.. salah sendiri buat2 diam... celaka lu Tony Pua..

    BalasPadam
  2. Bagi percuma salah.. tak bagi percuma salah.. sepatotnya MRT ni bukan SBK... ptot dari beranang- semenyih-kajang-bangi-putrajaya-dengkil-sepang-banting-kelang ... baru adil... komuter dah ada kann... oii cina tony puaka...

    BalasPadam
  3. Bagi percuma salah.. tak bagi percuma salah.. sepatotnya MRT ni bukan SBK... ptot dari beranang- semenyih-kajang-bangi-putrajaya-dengkil-sepang-banting-kelang ... baru adil... komuter dah ada kann... oii cina tony puaka...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping