Khamis, Julai 27, 2017

Mungkin ramai yang tak tau. Dan ada juga kemungkinan mereka dah lupa dengan dakwaan yang dibuat terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Tak kurang juga mereka yang cuba menyembunyikannya.

Dalam keghairahan puak Pakatan Haprak tu menjaja cerita pasal hutang 1MDB, mereka sengaja melupakan hasil kekayaan yang dimiliki oleh Si Ketua Penipu tu sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri.

Sehingga ke hari ini, isu berkaitan dengan akaun misteri Si Ketua Penipu tu yang bernilai sebanyak RM 3 billion masih lagi belum dijawab dan dijelaskan kepada rakyat oleh puak Pakatan.

Pendedahan yang dilakukan pada tahun 2012 itu mendakwa Si Ketua Penipu itu mempunyai seorang 'Wanita Misteri' yang dikatakan memegang akaun luar biasa berjumlah RM 3 billion itu.

Pada ketika itu, Si Ketua Penipu tu didakwa sedang sibuk mencari wanita misteri tersebut bagi mengelakkan dirinya didakwa dimahkamah. Namun sehingga ke hari ini, wanita itu masih kekal misteri.

Selain Ummi Hafilda, dakwaan mengenai akaun misteri RM 3 billion Si Ketua Penipu tu juga turut dibangkitkan oleh Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin sendiri.

Pendedahan mengenai kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh Si Ketua Penipu tu mendapat liputan meluas sehingga menyebabkan beberapa NGO turut tampil membuat laporan Polis berkaitan dengannya.

Persoalannya, adakah benar akaun tersebut wujud? Dari sumber mana Si Ketua Penipu tu boleh memperolehi duit sebanyak itu dan kenapa perkara itu tidak dimaklumkan kepada umum?

Dan yang penting, apa tindakan yang telah diambil terhadap mereka yang membuat pendedahan tersebut? Adakah Si Ketua Penipu tu sudah mengambil tindakan terhadap mereka sekiranya dakwaan ini hanya fitnah? Atau ianya dibiarkan senyap begitu sahaja???
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Dah lapor polis kenapa polis tak siasat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pegawai yang siasat adalah penyokong tegar PKR.

      Padam
    2. Jangan salahkan Polis pulak. Kalau polis siasat pun tak kan polis kene bagi tahu kamu Tanpa Nama.

      Padam
  2. Jangan lupa bawa sekali wang rakyat 4 billion masa zaman mahataik yang dikatakan lebur masa dia perintah,kalau bolih bawak DOJ yang puak pakatan minat sangat suruh siasat mana hilangnya dan apa sebab kerugian berbillion2,jangan biar mahataik lepas,sumbat dia dalam penjara.

    BalasPadam
  3. Ya lah masih ingat lagi si Umi Halfida duk jaja kat merata ceruk rantau membongkarkan perihal wang 3 billion milk Anuar serta skandal kakak ipar dia si Shamsidar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping