Isnin, Julai 17, 2017

Jika sebelum ini Husam, Khalid Samad dan Mat Sabu antara "Langau" yang berjaya dikeluarkan, mengapa "Langau" yang seekor ini  masih dibiarkan membuat onar di dalam PAS?

Si Mahfuz Bean tu hari ini sekali lagi mengambil pendirian berlawanan daripada partinya PAS, dengan mengucapkan tahniah kepada barisan Pakatan yang diumumkan minggu lepas.
“Insya Allah, PH akan menjadi kuasa baru politik Malaysia pada PRU14 akan datang,” kata ahli Parlimen Pokok Sena itu.
“Saya harap PH akan bertekad untuk mengubah masa depan Malaysia dengan agenda perubahan yang jelas,” 
Dalam masa yang sama, Mahfuz berharap PH yang terdiri daripada gabungan tokoh kepimpinan dari pelbagai latar belakang dan pengalaman akan menggerakkan rakyat Malaysia ke depan.

Mahfuz berkata PH perlu merangka agenda yang lebih konkrit dan terperinci di dalam manifesto PH untuk mengubah institusi keadilan, sambil menggesa kaum Melayu tidak terpengaruh dengan isu perkauman.
“PH dan parti-parti komponen PH sewajarnya membawa ‘politik baru’ dalam pengurusan dan pendekatan kepimpinan,” 
Ini bukan kali pertama Mahfuz membuat tindakan sedemikian. Mahfuz sebelum ini pernah diselar pemimpin PAS kerana sering mengambil pendirian tidak sehaluan dengan pimpinan parti.

Khamis lepas, gabungan 4 parti di bawah PH mengumumkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai pemimpin tertinggi, di samping memilih logo baharunya yang akan digunakan pada pilihan raya umum akan datang.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Meroyan sakan sbb pru akan datang tak peluang dia nak menang.

    BalasPadam
  2. Kl pas buang dia tak katuh talak. Tp kslau dia keluaq pas, jatuh talak. Itupun kl dia berbaiah mcm pas kat kelantan. Tu yg pas tak buang dia biaq dia terus tersiksa. Bijak pas.

    BalasPadam
  3. Kl pas buang dia tak katuh talak. Tp kslau dia keluaq pas, jatuh talak. Itupun kl dia berbaiah mcm pas kat kelantan. Tu yg pas tak buang dia biaq dia terus tersiksa. Bijak pas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping