Rabu, Ogos 23, 2017

Serbuan yang dilakukan oleh pihak SPRM ke atas UniSEL dan MBI semalam bukanlah satu tindakan tersusun untuk menjejaskan Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Si Azmin Ali tu.


Sebaliknya, Rejim Pakatan Azmin tu la yang sepatutnya membuktikan bahawa mereka amat telus dan sedia untuk disiasat jika terdapat sebarang dakwaan penyelewengan yang dibangkitkan.

Tetapi apabila tindakan mula diambil mengikut saluran undang - undang yang betul, mula la diorang tak puas hati. Maka timbul la macam - macam alasan untuk memburukkan lagi keadaan.

Kot selama hari ini, bila ada je pegawai kerajaan atau ahli politik Barisan Nasional dikenakan tindakan, pandai pulak diorang memuji dan memuja pihak yang mengambil tindakan.

Tak cukup sekadar buat kenyataan media, sampai ke depan pejabat tu diorang sanggup mengampu. Dan dalam masa yang sama turut menjatuhkan hukum terhadap mereka yang terlibat.

Sebagai contoh, kes yang melibatkan Tan Sri Isa Samad baru - baru ini. Bukan main kecoh lagi diorang kompang dalam media sosial memburuk - burukkan UMNO serta Barisan Nasional.

TAPI, bila SPRM menjalankan siasatan terhadap perkara yang berkaitan dengan diorang, maka semuanya dianggap tak betul belaka. Sebaliknya macam - macam teori pulak yang dibangkitkan.

Dan kebiasaannya, diorang anggap semuanya sebagai ‘Konspirasi Politik’ dan ‘salahguna kuasa’ pihak Kerajaan Barisan Nasional sengaja nak menjatuhkan gabungan Pakatan pembangkang.

Maka persoalannya, apakah mereka ni semuanya tidak langsung boleh disentuh lansung? Jenis Politik apa yang cuba dipamerkan oleh puak - puak Pakatan Haprak ni jika bukan Politik Hipokrit.

Pokok pangkalnya, alasan yang diberikan oleh puak Pakatan Haprak macam Si Azmin tu membuktikan bahawa mereka ni benar - benar pemimpin yang memiliki sifat MUNAFIK, sedangkan diorang tu bukannya MAKSUM dan SUCI seperti yang dibanggakan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Politik fitnah org dan tak mengaku kesalahan sendiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping