Khamis, September 14, 2017

Heh! Nampak sangat betapa terdesaknya Si Rafizi ni nak menjual temberang dia untuk memutar-belitkan pertemuan YAB Perdana Menteri dengan Presiden Amerika baru - baru ini.

Jika semalam, Si Rafizi tu meroyan membuat dakwaan kononnya lawatan YAB Perdana Menteri berjumpa dengan Donald Trump bukan atas kapasiti sebagai seorang Ketua Negara.


Sebaliknya, Si Rafizi tu mendakwa pertemuan diantara kedua - dua pemimpin itu hanya sekadar perjumpaan biasa selama 30 minit berdasarkan kepada maklumat dalaman yang diterima.

Demi untuk mempertahankan dakwaan yang dibuat, Si Rafizi tu sekali lagi tampil dengan penjelasan secara panjang lebar untuk menjelaskan perkara tersebut melalui laman media sosial.

Tapi bezanya kali ini, Si Rafizi tu dilihat seolah - olah terpaksa mendesak semua pihak agar menyaksikan pendedahan yang dibuat dilaman Facebook miliknya. Ianya tidak seperti kebiasaan yang dilakukan.

Dari satu sudut, nampak sangat yang Si Rafizi tu dah mula hilang kredibiliti dalam menyebarkan maklumat kepada penyokong - penyokong Pakatan, khususnya pengikut partinya sendiri.

Nak pulak apabila ramai pemimpin PKR sendiri mula tampil membuat pendedahan songsang dan mempertikaikan bahan sebaran yang dilakukan oleh Pakar Strategi PKR itu secara terbuka.

Bahkan segala sumber maklumat sulit yang didakwa dimiliki oleh Si Rafizi tu selama hari ini juga turut menjadi bahan pertikaian dikalangan pemimpin - pemimpin partinya yang disertainya.

Jadi, tak heran la kenapa Si Rafizi tu kali ini TERPAKSA mendesak agar pendedahan yang dibuat terhadap pertemuan diantara YAB Perdana Menteri dan Presiden Amerika itu disebarkan. Nampak sangat 'Temberang' Si Rafizi ni dah tak laku dikalangan puak Pakatan tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping