Jumaat, November 24, 2017

Hah! Memang tak hairan la kenapa hari ini bekas Perdana Menteri Malaysia itu boleh terpedaya dengan dakyah pembohongan yang dibawa oleh puak - puak Pakatan Haprak nak Selamatkan Negara.

Rupanya, Tun Mahathir ni seorang yang mudah kena tipu. Nak pulak oleh mereka yang 'Nampak Bijak' sedangkan hakikatnya diorang ni hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik peribadi diri sendiri.

Perkara itu jelas apabila ada seorang editor tersohor yang turut menyokong puak Pakatan Haprak tu cuba menjustifikasikan tindakan Tun Mahathir terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Antara lain, bekas editor tersohor itu mendakwa bahawa dia tetap yakin Tun Mahathir boleh menyelamatkan Malaysia walaupun mudah mempercayai orang yang pandai bercakap dan berkarismatik.
“…tetapi itulah Mahathir yang dari awal percaya tidak ada musuh yang kekal dalam politik. Politik tidak mendarah daging dalam jiwa saya,” tulisnya dalam blognya hari ini.
Kenyataan itu dibuat sebagai menjawab persoalan dikalangan rakyat berkaitan pendirian Tun Mahathir terhadap Si Ketua Penipu itu yang sebelum ini pernah dituduh sebagai seorang Peliwat.

Malah, kata bekas editor tersohor itu, Tun Mahathir tidak mempercayai Si Ketua Penipu tu terlibat dalam salah laku seks songsang seperti mana yang dilaporkan oleh pihak Polis sebelum ini.
“Saya percaya Mahathir hanya percaya bila dia diyakinkan oleh orang rapat dengannya yang juga takut kepentingan ekonomi mereka terhakis bila Anwar berkuasa.”
Bahkan, bekas editor tersohor itu juga turut mengakui bahawa dia dipecat oleh Tun Mahathir daripada jawatan ketua pengarang Kumpulan Utusan juga kerana Tun Mahathir lebih mempercayai Anwar.

Dalam erti kata lainnya, kenyataan bekas editor tersohor itu secara tidak lansung membuktikan bahawa Tun Mahathir ni seorang pemimpin yang terlalu mudah diperdaya dan tidak mempunyai pendirian yang tetap terhadap apa yang dilakukannya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping