Selasa, November 28, 2017

Heh! Nampak gayanya, usaha gerakan Hindraf nak mendapat tempat dikalangan puak Pakatan Haprak tu tidak kesampaian apabila kehadiran mereka hanya dianggap sebagai Pengacau.

Malah lebih buruk daripada itu, Pengerusi gerakan Hindraf itu sendiri turut dilabelkan sebagai Pengkhianat oleh pemimpin PKR secara terang - terangan menerusi laman media sosial.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Tipah Koyak memuat-naikkan status dilaman twitternya dengan mendakwa Si Wathyamurthi itu tidak layak untuk menyertai Pakatan Haprak.

Antara lain, Si Tipah Koyak tu juga mendakwa tindakan Wathya yang membawa penyokong berbangsa India ke program anjuran Pakatan seolah - olah meniru Politik yang dilakukan oleh MIC.
Bahkan Si Tipah Koyak itu turut menyatakan bahawa ianya adalah satu tindakan yang bodoh untuk bekerjasama dengan Wathya dan dia tidak sepatutnya diberi tempat didalam PKR.

Tambah memburukkan keadaan ialah apabila Si Tipah Koyak itu juga mendakwa Wathya tidak mewakili gerakan Hindraf dan pemimpin itu bukan mewakili kaum yang berbangsa India.

Apa yang jelas, tindakan Si Tipah Koyak mempertikaikan Pengerusi gerakan Hindraf itu membuktikan bahawa Pakatan tidak memberikan sebarang ruang kepada kumpulan berbangsa India itu dikalangan mereka secara terbuka!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping