Rabu, November 29, 2017

Hahaha!!! Tau pulak Si Mahfuz Bean ni menggelupor tak tentu arah bila PAS ungkit balik pasal isu Bai'ah yang menjadi sebahagian daripada perjanjian wakil rakyatnya sebelum PRU yang lalu.

Isu berkaitan dengan Bai'ah itu kembali menjadi hangat apabila ADUN PAS Anak Bukit mengambil tindakan keluar parti dan menyertai PPBM setelah sekian lama mengkhianati PAS.


Dalam kenyataan yang dikeluarkan, Si Mahfuz Bean tu mendakwa isu Bai'ah itu tidak perlu dibangkitkan dan hanya semata - mata menjadi alasan untuk menakutkan pemimpin parti itu.
"Jangan jadikan isi bai'ah ini untuk tutup kelemahan yang ada pada PAS dan bagi saya isu ini telah berlalu," kata Mahfuz mengulas keputusan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PAS Anak Bukit, Datuk Ir Amiruddin Hamzah yang mengambil keputusan menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) kelmarin.
Dalam masa yang sama kata Mahfuz lagi,  ahli dan pemimpin PAS kini mempunyai pilihan untuk menyokong Pakatan jika merasa tidak selesa dengan pendekatan yang dibawa oleh PAS.
"Tidak ada masalah untuk ahli PAS menyokong mana-mana parti dalam Pakatan Harapan walaupun masih menjadi ahli PAS, kata Mahfuz.
Namun bagi sesetengah pihak, kenyataan yang dibuat Si Mahfuz Bean itu hanya satu justifikasi untuk menghalalkan Pengkhianatan yang dilakukan oleh ADUN PAS Anak Bukit itu.

Sebagai rekod, Si Mahfuz Bean sebelum ini sudah banyak kali melakukan Pengkhianatan apabila sering memburukkan PAS diatas pentas ceramah anjuran puak Pakatan Haprak tu secara terbuka.

Maka kata mereka, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean tu seolah - olah dibuat bagi mencari jalan keluar bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri sedangkan dia sendiri takut nak ambik tindakan yang sewajarnya dan keluar dari PAS!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping