Isnin, Disember 04, 2017

Seolah - olah macam ianya satu rahsia besar apabila puak parti Ternakan DAPigs ni meroyan tak tentu arah kerana kebocoran maklumat berkaitan cadangan nama calon PM Pakatan.

Realitinya, semua orang sudah menjangka Tun Mahathir akan menjadi calon tunggal bagi jawatan tersebut makala Wan Azizah pula akan menjawat jawatan selaku Timbalan Perdana Menteri.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila bekas Perdana Menteri Malaysia itu sehingga ke hari ini masih enggan menamakan calon Perdana Menteri dari kalangan puak Pakatan Haprak tu.

Bahkan sewaktu masih bersama - sama dengan UMNO pun, soalan yang sama, siapa calon yang boleh menggantikan Datuk Seri Najib juga tidak dijawab oleh bekas Perdana Menteri itu.

Maka tak hairan la sekiranya Tun Mahathir tetap berkeras mahu menjadi Perdana Menteri sekiranya Pakatan memerintah walaupun ada yang beranggapan ianya hanya untuk sementara waktu.

Secara tidak lansung, tindakan mencalonkan Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri Pakatan Haprak itu membuktikan bahawa pemimpin gabungan pembangkang itu tidak ada yang layak.

Dan apa yang jelas, kenyataan yang dikeluarkan oleh pemimpin PAN seperti yang tersebar dalam media sosial hari ini turut mengiyakan spekulasi mengenai pencalonan yang telah dibuat.

Jadi, tak perlu la puak parti Ternakan DAPigs tu nak meroyan sangat apabila maklumat mengenai pencalonan bekas Perdana Menteri itu bocor kepada rakyat secara umum. Sebaliknya, tindakan yang mereka lakukan hanya membodohkan diri sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Masa dlm pas dulu pun siapa yg buka rahsia mesyuarat. Skrg tak payahlah nak bising.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping