Khamis, Disember 07, 2017

Ianya sudah menjadi satu 'Rahsia Umum' apabila kemelut kepimpinan diantara Si Rafizi Ramli tu dengan Azmin Ali semakin bertambah buruk dan menjadi bahan perbualan dikalangan rakyat.

Bahkan kemelut kepimpinan yang sedang bergolak dalam PKR itu sudah menjadi buah mulut orang ramai yang mula hilang keyakinan terhadap kemampuan parti itu pada ketika ini.

Keadaan itu secara tidak lansung membuktikan bahawa parti ciptaan Si Ketua Penipu itu lansung tidak mempunyai kelayakan untuk menerajui kepimpinan Negara dimasa akan datang.

Makanya, tak perlu la pemimpin PKR tu sibuk nak buat program Bina Semula Negara sedangkan hubungan diantara Si Rafizi dengan Azmin pun belum dapat diselesaikan sehingga ke hari ini.

Mengulas mengenai perkara tersebut, Ketua Puteri Umno berkata, hakikat sebenar apa yang dilakukan oleh Si Rafizi itu umpama tin kosong yang berdentum dentang tetapi kosong isinya.
"Sebab itu, daripada terus menabur fitnah, lebih baik Rafizi mengusahakan kempen bina semula hubungannya dengan Timbalan Presidennya PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.
"Ada angin bertiup katanya hubungan sesama mereka umpama telur di hujung tanduk," katanya dalam Ucapan Dasar Puteri Umno Malaysia sempena Perhimpunan Agung Umno 2017, hari ini.
Beliau mendakwa, isu perpecahan dalaman turut melanda Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) dan perkara asas seperti penyusunan struktur serta perjalanan organisasi tidak teratur.

Menurutnya, ketika pemimpin mereka terus berlagak bagai merak yang menayangkan kecantikan bulunya, kepimpinan UMNO pula terus konsisten dengan mengamalkan Politik matang.

Pokok pangkalnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi itu hanya sekadar taktik Politik Murahan untuk mengelirukan rakyat sedangkan realitinya, isu kemelut kepimpinan dan perebutan kuasa dikalangan puak Pakatan Haprak tu pun tak dapat diselamatkan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping