Khamis, Januari 11, 2018

"Move aside, Nurul Izzah. You are a relic of the past and no longer relevant. You abdicated your throne when you buried the Reformasi Movement."

Demikian kenyataan yang dikeluarkan oleh Raja Sara Petra, anak perempuan kepada Raja Petra Kamaruddin terhadap pendirian Nurul Izzah berkaitan dengan pejuangan Reformasi PKR.

Antara lain, Raja Sara mengimbau kembali zaman gerakan Reformasi 1998 yang mula meletus di Malaysia sehingga menobatkan Si Nurul Izzah itu menjadi Puteri Reformasi PKR.

Malah katanya, sejak itu Si Nurul Izzah telah berubah menjadi tua dan simbol kepada apa yang sepatutnya diperjuangkan dalam gerakan itu sebelum ini kini sudah hilang begitu sahaja.
"Dalam kes Nurul Izzah, masa telah menjadi musuh kerana ia mendedahkan siapa dirinya yang sebenar, iaitu seorang Reformis Palsu yang meraih keuntungan Politik diatas tsunami Anti Mahathir.
"7 Januari 2018 akan dikenang dalam sejarah sebagai Hari Gerakan Reformasi, yang lahir pada 20 September 1998, berkubur secara rasmi," jelas kenyataan tersebut.
Sebagai rekod, gerakan Reformasi dimulakan sejak bapa kepada Si Nurul Izzah, Si Ketua Penipu itu dipecat oleh Tun Mahathir dari menjawat jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Gerakan itu memulakan gelombang besar dikalangan penyokong- penyokong Si Ketua Penipu itu menentang pentadbiran Tun Mahathir yang menjadi Perdana Menteri pada ketika itu.

Tetapi hari ini, gerakan Reformasi itu dilihat GAGAL dan tidak membawa sebarang kesan apabila puak Pakatan Haprak tu secara terbuka menerima Tun Mahathir sebagai Ketua sehingga dicalonkan bagi jawatan Perdana Menteri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Reformasi blh letak di muzium

    BalasPadam
  2. PH = PAKATAN HIPOKRIT
    SEMUA PEMIMPINNYA TIADA PRINSIP TETAP..
    SEMUA PEMIMPIN PH ADALAH LALANG..
    Lim kit siang yg paling hipokrit.. selepas bersongkongkol dgn anwar yg dulu dibenci.. dia jilat join sekali.. skrg
    Sekarang Mahathir pulakg

    BalasPadam
  3. Nanti ko org yg bg komen ni pun senang.tengok la.
    Ini kjaan yg terbaik.

    BalasPadam
  4. PH = Price Hike

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping