Sabtu, April 23, 2011

...Kaki Fitnah Ni Nak Jadi Pemimpin??? Pigidah!!!...

Heran. Mungkin Malaysiakini ni nak main wayang jugak rupanya. Maklum la, lidah kepada puak - puak Penipu Rakyat.

Jadi tak heran la kalau diorang buat laporan pun menipu jugak kan? Hari tu, diorang 'back-up' sangat. Hari ni buat dakwaan kata Azmin Ali sebarkan fitnah pulak.

Ayat pertama dalam artikel mereka hari ini; "Tidak dapat dipastikan bagaimana timbalan presiden PKR, Azmin Ali mengetahuinya", pun dah jelas kata Azmin buat fitnah.

Kononnya, Azmin buat dakwaan yang Datin Seri Rosmah mempunyai masalah untuk tidur malam sejak kebelakangan ni.

Azmin juga mendedahkan bahawa Datuk Seri Najib pula bergelut dengan dilema sama ada hendak membubarkan Parlimen, ataupun terus menunggu sehingga 2013.

Jadi dia menyeru kepada penyokong - penyokong Pakatan haram jadah tu agar bersiap sedia untuk menghadapi Pilihanraya Umum ke-13 yang bakal diadakan sama ada tahun ini atau tidak.

Dia buat dakwaan tersebut ketika menghadiri jamuan makan malam untuk kutip derma di Cawangan PKR Bukit Gelugor, Pulau Pinang.

Hah! Memang kena sangat la dia bagi peringatan tu di Pulau Pinang sebab sebelum ni PKR Pulau Pinang yang paling takut sekali nak hadapi Pilihanraya Umum.

Kononnya, kata Mansor Othman, diorang takkan ikut Kerajaan Pusat untuk membubarkan Parlimen sebab masih ada 'harta - harta' rakyat yang belum dikikis.

Tahniah jugak kepada Azmin Ali sebab berjaya membuktikan diri dia seorang kaki fitnah yang paling mahsyur di Malaysia ni.

Tak de masalahnya kalau tabur fitnah ni. Baut je dakwaan apa - apa sekali pun. Jadi tak salah jugak la kalau orang buat dakwaan kata isteri ni ada hubungan sulit dengan Anwar, ye tak?.

Bila orang buat dakwaan macam tu dia marah tak tentu pasal. Kalau dia yang buat, oh, semuanya ok. Semuanya tak pe.

Ini ke contoh kepimpinan yang nak menerajui Negara? Kalau macam tu, mari kita pakat ramai - ramai, buat fitnah sesuka hati kita tanpa perlu tahu dari mana sumber bahan tersebut. 

Kalau pihak berkenaan tanya, katakan sahaja Pakatan Pembangkang yang ajar. Apa susah? Lagi pun diorang memang jenis manusia kurang ajar!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kerusi Parlimen kena ikut bubar, kerusi DUN je, Penang, Kedah, Kelantan dan Selangor boleh pilih bila nak bubar, PAS aku rasa tak pernah tak ikut Kerajaan bubarkan sekali....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping