Jumaat, Disember 09, 2011


Sebelum korang baca artikel dibawah ni yang juga merupakan bukti bahawa PKR gentar dengan UMNO, Semut nak bagi nasihat sikit kat Chegubard ni.

Tak payah la dia susah - susah nak berselindung disebalik nama Solidariti Anak Muda Malaysia atau yang dikenali sebagai SAMM ni.

Mengaku aje la yang dia mewakili PKR kalau dia malu sangat nak gunakan nama AMK. Buat apa nak susah - susah buat nama lain? Sama je sebenarnya.

Tak payah la nak mengaburi mata rakyat yang kononnya dia membawa gerakan Anak Muda Malaysia. Buat dosa je menipu rakyat ni. Takkan itu pun dia tak tau?

Sedangkan dia sendiri malu nak guna nama PKR dan juga AMK yang merupakan parti dia sendiri, inikan pulak dia nak ajak orang untuk menyertai dia. Tak masuk akal lansung.

Tindakan dia menamakan gerakan dia dengan nama lain memberikan mesej yang cukup jelas.

DIA TAK PERCAYA KEPADA PKR!!! 

Kalau dah dia sendiri, yang juga merupakan seorang penyokong kuat PKR pun tak percaya kepada parti dan malu nak guna nama parti, yang kita bukan ahli ni nak percaya pada diorang buat apa? Buat mengabihkan masa je!!! Jangan la jadi bodoh sangat macam dia!!!
KUALA LUMPUR, 9 Dis ― Parti-parti politik dan organisasi bukan kerajaan berganding membentuk satu gerakan anti-Umno, yang dikenali sebagai Asalkan Bukan Umno (ABU) bagi membantu menyedarkan pengundi berkenaan ‘kejahatan Umno’ menjelang pilihan raya umum ke-13.
Gerakan itu dianggotai Pergerakan Kebebasan Sivil Malaysia (MCLM) dan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SAMM) serta parti-parti politik seperti PKR, Parti Sosialis Malaysia (PSM) dan Parti Rakyat Malaysia (PRM).
Badrul Hisham Shaharin dari PKR dan SAMM berkata, sudah tiba masanya orang perseorangan dan pertubuhan-pertubuhan sivil meletakkan titik akhir ke atas penguasaan Umno atas alasan parti itu secara berterusan menggunakan politik perkauman untuk menakut-nakutkan dan menindas rakyat.
Kata beliau, ABU akan melancarkan kempen peringkat kebangsaan bagi menyeru orang ramai menghimpunkan suara mereka menolak amalan-amalan salah guna dan rasuah pihak Umno selama ini.
“Dan, dengan itu tanpa ragu-ragu menolak Umno-BN,” kata beliau yang mesra dengan panggilan Chegubard.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Persetan dengan MCLM, SAMM, PKR, PSM dan PRM termasuk juga PAS dan DAPig !! Selama ini UMNOlah yg berjasa dengan memperjuangkan kemerdekaan negara ini. Parti2 lain datang kemudian... dan terus mempertikaikan jasa khidmat, tumpahan darah dan titik penuh yg UMNO telah keluarkan demi kesejahteraan rakyat Malaysia. Apa jasa kamu semua??? Kamu semua hanya tahu memburukkan orang lain sedangkan diri kamu sendiri adalah lebih teruk dan lebih keji dari UMNO. Memang senang nak memfitnah dan menuduh orang lain berbuat salah, namun hakikatnya kamu semua lebih hina dari UMNO. Semoga Allah melaknatkan kamu semua yg kononnya menegakkan keadilan tetapi sama macam musang berbulu ayam!! Rakyat jelata dah tahu tembelang kamu dan ingatlah bahawa rancangan jahat kamu tidak akan dimakbulkan Allah. Kepada mereka yg mempertikaikan kekuatan UMNO, piraaaahhhh !!!

    BalasPadam
  2. Abu konon.. Berlagak. X malu ke guna gelaran cikgu.. Kalu x umno hok mu benci ada mu dapat latihan nak jd cikgu.. Ntah ntah skarang amlk upah panjat jah kerja mu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping