Isnin, September 24, 2012


Apa boleh buat. Itulah perumpamaan yang diberikan oleh salah seorang sahabat Semut mengenai Parti Kencing Rakyat tu sekarang ni.

Diorang ni diibaratkan seperti orang yang dah terbogel. Semua kelemahan - kelemahan mereka dah terdedah. Pekung dan panau pada badan tu dah nampak.

Jadi, diorang buat la apa cara sekali pun untuk menutup panau yang ada pada badan diorang tu waima daun kering sekali pun. Itulah perumpamaannya.

Dala isu PKR ni, diorang jelas dah tak ada cara lain untuk menutup kesilapan dan keGAGALan yang telah mereka lakukan selama memerintah Selangor.

Semua persoalan rakyat mereka tak dapat nak jawab dan jelaskan. Isu Talam, Isu Pasir, Isu Unisel, Isu Yayasan Selangor, Isu Air, Isu Janji - Janji yang tak tertunai.

Kalau nak disebut satu persatu, banyak sangat isu yang timbul. Itu menunjukkan yang PKR Selangor ni memang GAGAL menjadi pemerintah yang baik. 

Setakat bercakap je yang diorang taunya. Lepas tu buat janji - janji kosong dan mengabihkan duit rakyat. Selain itu, menipu. Tak de dah kerja lain.

Itu sebab la diorang terpaksa cipta alasan seperti ni. Tanya BN, siapa bakal calon Menteri Besar yang akan dilantik kelak. Nampak sangat la mereka dah mula kering idea.

Jawapan yang sahabat Semut bagi semalam cukup mudah. 'Simple' dan tepat pada soalan. Jawapan dia, Suka Hati BN la Nak Lantik Siapa Pun Jadi MB Selangor!!! Yang diorang sibuk sangat kenapa!!! Kerja sendiri pun tak terbuat, nak sibuk kerja orang. Pigidah!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping