Isnin, September 24, 2012



Kekejaman puak - puak DAPigs ni memang dah tak kenal sempadan. Bukan setakat orang luar sahaja yang sanggup dijadikan mangsa. Malah ahli sendiri pun sanggup dibunuhnya.

Mungkin sebab kerakusan mereka nak memegang kuasa yang membuatkan mereka bertindak sedemikian rupa. Habis semua nak dicantasnya.

Dan sebab itulah ahli - ahli parti Ultra Chauvinist ni sendiri dah mula muak dengan sikap pemimpin - pemimpin mereka yang tak reti bahasa tu.

Sudah la diorang tak jaga kebajikan ahli. Lepas tu buat pulak masalah yang bukan - bukan. Memang patut sangat la diorang tu kena kecam!!!

Tinggal lagi, ahli - ahli yang ada tu pun satu hal jugak. Dah kena cantas macam tu pun masih jugak nak setia pada Kafir Harbi tu menda jadahnya!!! Kalau dah dasar Kafir Harbi tu, Kafir Harbi la jugak!!! Itu pun diorang tak sedar diri jugak ke!!!
Persidangan yang disertai oleh 330 perwakilan dari seluruh negeri yang sepatutnya membincangkan persediaan menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 bertukar menjadi medan perdebatan yang hangat apabila isu ini dibangkitkan.
 
Sebelum ini, Ngeh yang juga Ahli Parlimen Beruas, pernah dikritik Pengerusi Cawangan Lumut, Kong Ying Hwa kerana didakwa menggunakan akhbar Cina untuk menempelak ahli dalam parti itu. 
 
Cawangan Desa Manjung, Lumut dan Kampung Acheh Baru adalah tiga cawangan DAP di daerah Manjung yang dirujuk Ngeh kepada jawatankuasa disiplin parti kerana menganjurkan majlis makan malam dengan mengumpul dana tanpa kebenaran.
 
Pengerusi Cawangan Desa Manjung, Solaiman O P Syed Ibrahim berkata, tidak ada dalam sejarah parti di negeri itu, pengerusinya menggunakan media untuk mengkritik ahli dalam parti sendiri. 
 
Solaiman berkata lagi, pemimpin sesebuah parti tidak sepatutnya memecah-belahkan perpaduan ahlinya melalui perkara yang remeh. 
 
Manakala, Pengerusi Cawangan Kampung Cina, Jason Lim mempersoalkan kelewatan kepimpinan parti itu meluluskan penubuhan cawangan baru serta mendakwa ada pihak sengaja berbuat demikian di kawasan yang dianggap bukan 'kem' mereka.
 
"Ini semua tidak adil menjelang pilihan raya umum," katanya. 
 
Sementara itu, Pengerusi Cawangan Chenderiang, Richard Leong turut membangkitkan isu sama seterusnya menyifatkan kepimpinan parti sepatutnya bersama ahlinya melawan musuh di luar parti bukan menyerang ahlinya sendiri.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping