Rabu, Februari 27, 2013


Nampak gayanya, makin sakit otak la Si Ostazah Pening tu dibuatnya bila dia baca berita dibawah ni. Sure lepas ni makin kuat dia meroyan dalam twitter.

Mana tidaknya. Kedua - dua bekas suami dan Pakwe dia dah mengecapi kebahagian masing - masing. Tinggal dia je yang dok mengila sorang - sorang.

Mungkin itulah nasib yang menimpa diri dia kerana keceluparan mulut dia sendiri. Habis semua orang nak dibuat musuh. Penyudahnya, dia jugak yang merana. Dia jugak yang terkontang kanting gersang sorang - sorang!!!
Kuala Lumpur: Pelakon muda, Zul Ariffin, 27, menganggap produser Tayangan Unggul, Gayatri Su-Lin Pillai, 30-an sebagai seorang yang mempunyai pakej kewanitaan lengkap sehingga membuatnya tertarik dan jatuh cinta.

“Dia seorang yang manja, mesra, lemah lembut dan penyayang. Sifat kewanitaan itu punca saya tertarik kepadanya,” kata Zul Ariffin mendedahkan keistimewaan Gayatri yang menjadi sebab dia memilihnya sebagai teman wanita.

Zul sebelum ini antara selebriti pernah dikaitkan ada hubungan dengan pelakon, Abby Abadi, 36, namun selepas putus cinta, dia kembali memilih wanita lebih berusia sebagai teman hidup.

Menurut Zul yang dihubungi semalam, biarpun usia Gayatri sudah melebihi pertengahan 30-an, namun keperibadian dimiliki wanita itu berjaya memikatnya sehingga mengheret percintaan mereka sejak Mei tahun lalu.

“Saya akui memang suka dan cintakan Gaya (Gayatri). Faktor usia bukan halangan untuk kami bersama tetapi keserasian dimiliki membawa perhubungan itu,” katanya turut menolak dakwaan beberapa pihak mengatakan dia gemarkan ‘janda’ dan wanita lebih tua sebagai kekasih.

Menurutnya, selain perwatakan manja, mesra, lemah lembut dan penyayang, Naib Presiden Astro Shaw itu turut disifatkan sebagai seorang yang kelakar dan gemar berbual.

Mendedahkan kisah cintanya, Zul berkata, dia tidak pernah memikat wanita itu tetapi mereka dipertemukan pengarah filem dan pelakon, Elly Suriaty ketika bersama-sama terbabit filem Penanggal di Taiping, Perak, April tahun lalu.

“Ketika itu saya hanya pelakon biasa dan Gaya penerbit filem berkenaan. Saya tidak pernah mencuba memikatnya tetapi Kak Elly (Elly Suriaty) yang berusaha menjodohkan kami berdua,” katanya.
Ps: Elok - elok Si Ostazah Pening tu ada suami, dibantainya tuduh suami tu berzina. Sekarang ni, dah jadi janda, meroyan atas pentas ceramah tak sudah - sudah. Kesian...
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping