Ahad, Februari 24, 2013


Ini la yang orang kata, 'Habis Madu, Sepah Dibuang Merata - rata'. Kesian kat Si Khalid Gagap tu ye. Dia hanya ibarat sepah je dimata apek - apek DAPigs tu.

Tapi, apa boleh buat. Semua ni bukan salah orang lain melainkan salah dia sendiri jugak. Dia sendiri yang sengaja cari penyakit. Tu pasal la dia kena sailang hidup - hidup.

Dari sumber dalam DAPigs sendiri mendedahkan bahawa sekarang sudah wujud gerakan bawah tanah untuk menggulingkan Khalid sebagai Ketua Rejim Pakatan Selangor.

Dakwaan yang mengatakan bahawa Si Khalid Gagap tu banyak kelemahan menjadi antara punca buat DAPigs untuk membuang terus Si Khalid Gagap tu dari kepimpinan Negeri.

Huh! Tak cukup dengan isu dalam PKR yang sering kali mendesak agar Si Khalid Gagap tu gugur dari jawatan Menteri Besar. Sekarang DAPigs pulak nak 'tikam' dia.

Tapi, macam yang SH katakan tadi. Semua ni bukan salah orang lain. Sebaliknya semua kesalahan ni terpikul diatas bahu Si Khalid Gagap tu sendiri.

Dia yang jelas GAGAL melaksanakan tugas dan tanggungjawab sebagai Menteri Besar. Tu pasal la ramai yang nak dia dilucutkan jawatan sebagai Menteri Besar.

Tinggal lagi, kalau yang nak ganti dia tu lebih bagus dari dia tahan la jugak. Ini tidak. Ada ke DAPigs nak ambik budak Zairil tu jadi Menteri Besar?


Hadoiyai!!! Budak tu nak kencing sendiri pun tak pandai, lagi nak suruh dia jadi MB ke woi? Apa, DAPigs dah tak de calon lain ke nak letak kat kerusi tu?

Nampak sangat la sifat Ultra Chauvinist DAPigs ni memang cukup tebal. Dah tak de dah Melayu lain dalam DAPigs tu yang nak dijadikan MB. 

Nak jugak budak kacukan ni jadi Menteri Besar menda kejadahnya. Apa yang jelas, tindakan DAPigs ni satu penghinaan besar buat orang Melayu sendiri.

DAPigs cuba memberi gambaran bahawa Melayu ni tak reti nak mentadbir, waima dia dari kalangan Pakatan sendiri. Tu pasal la dia pilih Si Budak Kacukan tu jadi calon MB.

Tapi dalam hal ni, siapa sebenarnya yang rugi kalau bukan orang Melayu sendiri. Sikit demi sedikit, kuasa orang Melayu nak dirampas dek puak - puak Kafir Harbi DAPigs ni. Takkan tu pun kita masih tak sedar jugak kot!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping