Sabtu, Mac 02, 2013


Apa lagi yang Si Ketua Penipu tu nak kata lepas ni? Semua agensi media antarabangsa dah kaitkan nama dia sebagai dalang pencerobohan di Lahad Datu.

Takkan dia masih nak kata yang ianya konspirasi oleh pihak Kerajaan Malaysia jugak kot? Media antarabangsa ni pun dikawal dek Kerajaan Malaysia jugak ke?

Nah!!! Sebelum ini, dalam kenyataan 'segera' dia semalam, dia suruh PM dan Menteri Berkenaan bagi penjelasan kepada rakyat. Sekarang, dia pulak yang kena buat penjelasan. Hukum Karma? What goes around, come around la brader!!!
Akhbar-akhbar antarabangsa seperti Reuters, Manila Times dan sebagainya terang dan jelas melaporkan penglibatan Anwar. 
Jika Anwar tidak terlibat, mengapa Takut dan Menggelabah menafikannya. Adakah Anwar menafikan menghantar Tian Chua 4 bulan dulu?


Anwar memang Pengkhianat jika benar dakwaan reuter,s ini dan masakan pokok akan bergoyang kalau tak ditiup angin!!! 

Bukan kes Lahad Datu sahaja yang menjadi tanda tanya Admin malah, Anwar mengkhianati agama Islam dengan menjual Kalimah Allah walaupun Tuan Guru Dr. Haron Din menolak mentah-mentah! 

Kemarahan rakyat Malaysia di Lahad Datu meluap-luap apabila akhbar-akhbar antarabangsa di Filipina dan Reuters mengesahkan Penglibatan Anwar dalam insiden di Lahad Datu.

Akhirnya, episod ini berakhir dengan Pahlawan Negara kita mati hasil rundingan Gelap Anwar dan Tian Chua!

AlFatihah kepada Pahlawan Negara kita yang gugur di Lahad Datu.identiti serta pahlawan kita yang cedera dan meninggal dunia hari ini ada di sini sila klick DISINI  jika ingin info tersebut SERTA SINI - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Mmg aku semangat nk cantas anwar masa PRU 13 ni. Najib...please umum cpt2 bubar parlimen. Kiteorg dh x sabar nk ajar si sialan tu. Kalimah Allah selamba je die bg org bkn islam guna, anak die plak ckp liberal psl kebebasan beragama, die plak pegi jd dalang kes lahad datu, mmg membuatkn org malaysia terutama org melayu meluap2 dh ni. Mmg anwar sengaja cari maut dkt2 PRU ni.

    BalasPadam
  2. bila lah anuar ni nak mampus..menyemak je..menyusahkan org je keja..anak branak sama je..sibuk nk jd menteri..xnk lah ada bakal menteri bekas banduan..bt malu malaysia je..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping