Khamis, Jun 27, 2013

Salah seekor beruk yang dikenal pasti...
Apa yang korang expect bila BN ada 133 ahli parlimen dan Pakatan Haram ada 89 ahli parlimen. Hanya simple majoriti dan apa akan jadi dalam parlimen nanti waktu bersidang?

Dalam parlimen nanti pahlawan-pahlawan BN akan menghadapi durjana-durjana pakar huru-hara dan fitnah macam Anwar Berahim, Rafizi, Mahfuz Omar, Azmin, Kit Siang, Karpal dan sebagainya...

Then, BN pulak takkan nak harap kat DS Najib dan TS Muhyiddin saja? Depa tu dah tentu la selalu sebok kerja. Dan BN ada siapa untuk hadapi nangoi-nangoi Pakatan Haram yang gila tu?

Aku expect Parlimen akan jadi macam zoo nanti. Paling teruk nanti ialah Pandikar Amin Mulia. Aku harap dia boleh jadi Pendekar nanti. So far dia tak pernah gagal lagi sebagai Speaker term lepas...

Lepas tu pulak, TV1 ada buat live sidang Dewan Rakyat tu. Takde tapisan. Dan rakyat akan tengok betapa teruknya Pakatan Haram tukar Dewan Rakyat jadi zoo... 

Teruk nak layan beruk mat yeh yang bernama Mahfoolz Bean Omaq... Entah la.. Aku serah la kat ahli-ahli parlimen kita tu semua. Depa kata dulu depa tu semua "winnable candidate". 

Kalau depa tak lekat jadi calon, dalam hati menyumpah-nyumpah. Sekarang ni, depa dah jadi wakil suara majoriti rakyat. Depa kena prove la depa boleh kerja..kan?

Pada aku, puak ahli parlimen Pakatan Haram tu dah tentu la takleh pakai sebab selalu spin dan fitnah government. Dan selama ni bloggers macam kami ni jadi tukang lawan tak rasmi melalui blog. Kami buat kerja kami... ahli parlimen BN macamana?
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Taktik keturunan pendatang tanpa jemputun di Parlimen untuk 5 tahun akan datang adalah "trawling" trolling", campak kail untuk tangkap ikan, bila kena, main main , dan campak lagi.
    Jawapan kapada Soalan Ah Beng akan ikuti dengan soalan demi soalan.
    Lacking sobriety absent sanity.Disorderly conduct dan perangai makhluk rimba, dan Najib 1M cuba lakonan Westminster !
    AH Seng Cinasian
    Ah Seng Super kiasu
    Ah Seng Keturunan tetamu asing.
    Ah Seng quarellsome politician.
    Ah Seng sengaja cari pasal
    Ah Seng memang mencari issue.
    Makanan kesukaan: kacang merah ber kuah cuka,cicah cuka hitam.
    Ahli parti parti keturunan Cadre sistem PAP.
    Tak sedar diri punya cinaseng kiasu.
    Idola utama ketua pengarang Akhbar the STAR MCA Wong Talam 2 alam .
    Pengamal kilang rasis , kilang2 rasis itu BAPAK SEKOLAH CINA yang taja.
    Ah Beng Penang Bahasa Malaysia fail!
    Naik klass ekonomi pesawat MAS pada 2008 sekali aje , nak dapat publisity murahan.2013 pakai Mercedes,kalau islam di gelar munafik,tapi dia kafiir,memang tak bolih dekat dengan dia langsung.(OSTAD Asri cakap)
    Pencetus dasar CATokong.
    Nak buat 6 billion punya untung sibuk kutip tol.
    EXCELL Ambassador,papan kekunci rosak.
    arjuna waspada
    changkat lobak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping